Po fiasku s Ghost Recon Breakpoint a nenaplněním cílů s The Division 2, došla vedení francouzského Ubisoftu trpělivost a rozhodlo se jednat. V editorských a designerských týmech nezůstal kámen na kameni. Ovlivní to vývoj připravovaných her jako Watch Dogs Legion nebo AC: Ragnarok?

Designéři a editoři sice přímo nevyvíjí hry, ale jejich práce je co do důležitosti s prací vývojářů srovnatelná a ovlivňuje nejen všechny tituly, ale i budoucnost studia samotného. Nepříznivé prodeje dává za vinu šéf Ubisoftu Yves Guillemot nedostatečné rozmanitosti, kterou dle jeho slov trpí značná část her pocházejících od jeho společnosti. Serge Hascoet, pod kterého spadají všechna tvůrčí studia a editoři, si svůj post obhájil a navíc se mu dostalo většího prostoru a volnosti (čtěte převzal veškerou zodpovědnost) a týmy tak pod jeho vedením mohou tvořit originálnější a rozmanitější tituly. Jeden z ze zdrojů magazínu Video Game Chronicles v rozhovoru přiznal existenci struktur, které hrám škodily.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

Počátek této restrukturalizace se datuje k vydání Ghost Recon Breakpoint, kdy byl onen titul dle slov CEO Guillemota tvrdě odmítnut značnou části herní komunity. Krátce poté následovalo odložení připravovaných Watch Dogs Legion, Rainbow Six Quarantine a Gods and Monsters.

Přes vysoký potenciál a pokročilý stav vývoje jsme se rozhodli datum vydání her odložit a ujistit se tak, že vše bude hráčům, doručeno v té nejvyšší možné kvalitě.

– Yves Guillemot, CEO Ubisoft

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno