Bylo zveřejněno nové video, které ukazuje část The Elder Scrolls V: Skyrim, znovu vytvořenou v Unreal Engine 5.
Viděli jsme spoustu silně modifikovaných ukázek Skyrimu, které předvádějí Elder Scrolls běžící v rozlišení 8K se spoustou modifikací, ale dnes jsme chtěli sdílet něco jiného. Christian Gomm z Myrkur Games vytvořil část prostředí, které ukazuje malou vesnici Riverwood. Ta běží v nejnovější verzi Unreal Engine 5. Aby se zvýšila kvalita obrazu, Gomm kromě fotogrammetrických prostředků použil nový virtualizovaný geometrický systém Unreal Engine 5, Nanite.
„Toto je prostředí, které používám k práci na svém pracovním postupu fotogrammetrie, to obsahuje směs mých vlastních naskenovaných materiálů a materiálů, megaskenů a mých vlastních hmotných materiálů,“ píše umělec životního prostředí. „Borovice byly vyrobeny mnou pomocí Speed Tree.„
„Většina prostředí byla vytvořena během několika dní, ale pomalu jsem je přidával, když vytvářím nové fotoskeny, včetně mnoha pařezů a klád, všech kamenných povrchů kromě jednoho, některých materiálů z kůry a listů. Téměř všechna aktiva na scéně mají povolený nanit a pohybují se v polycountu od 100 000 do 15 milionů trojúhelníků.“
Níže jsme zahrnuli ukázku Skyrim Unreal Engine 5 a také některé vysoce kvalitní screenshoty.