WB Games bude rozesílat recenzní kódy vybraným médiím až po uvedení serverů Suicide Squad: Kill the Justice League do provozu.

Suicide Squad: Kill the Justice League zbývá jen několik dní do uvedení na trh a obvykle v tuto dobu byste očekávali recenze a dojmy, ale bohužel se zdá, že tomu tak nebude u nadcházející looter shooter hry z otevřeného světa od Rocksteady Studios.

Jak uvádí Cade Onder na Twitteru ComicBook.com, recenzní kódy pro hru ještě nebyly zveřejněny a nebudou zveřejněny, dokud nebudou její servery aktivní, tedy do 30. ledna, což je datum spuštění včasného přístupu ke hře. To znamená, že recenzenti začnou hru hrát pouhé dva dny před jejím vydáním, což znamená, že drtivá většina webů bude mít své recenze a konečné dojmy hotové až několik dní po vydání, v závislosti na délce hry.

Přečti si  Další Tomb Raider bude mít otevřený svět a bude se odehrávat v Indii

To, že se recenzní kódy neodesílají před uvedením na trh, není úplně nestandardní, ale ani to není běžné, zvláště u velkých her, od kterých mají hráči i vydavatelé velká očekávání. V kombinaci se vší skepsí před vydáním kolem Suicide Squad by mělo být zajímavé vidět, jaký dopad (pokud vůbec nějaký) bude mít nedostatek plně vytvořeného kritického konsenzu při spuštění na širší příjem a výkon.

Ze zkušenosti ale bohužel víme, že zasílání kódu až společně s vydáním nebo dokonce po vydání, mnohdy jde ruku v ruce se špatným hodnocením a titul zůstává daleko za očekáváním. I proto bychom doporučovali s nákupem hry počkat, abyste následně nelitovali utracených peněz. Samozřejmě si přejeme, aby hra byla skvělá a dokázala hráče zabavit na velmi dlouhou dobu… Ale..

Přečti si  Společnost Sony ruší povinnou aktualizaci s propojením účtu PSN u hry Helldivers 2

Suicide Squad: Kill the Justice League vychází celosvětově 2. února pro PS5, Xbox Series X/S a PC.