Vince Zampella, kdysi CEO franšízy Call of Duty a Infinity Ward, založil v roce 2010 Respawn Entertainment v jehož vedení přivedl na svět hry jako Titanfall 1,2, Apex Legends a Star Wars Jedi: Fallen Order.

Ale jak se zdá, tak i přes aktuální vytížení studia Respawn Entertainmnet má Zampella stále hodně času a prostoru k další práci. Nyní bylo totiž oznámeno, že Vince převezme vedení DICE LA, aby společně vytvořili nový originální titul.

LA Times zveřejnil tento čtvrtek článek o Zampellovy, v němž podrobně popisuje minulost a budoucnost své práce. List potvrdil, že Zampella převzal vedení sesterského studia DICE LA od hlavní kanceláře ve švédském Stockholmu. Role Zampelly v v DICE LA  není úplně nová, ale nyní byla tato změna poprvé oficiálně oznámena.  Zampella bude pokračovat ve své práci v Respawnu, i když spíše jako hlavní “coach”, zatímco bude pomáhat DICE LA růst a zahájit svůj první originální projekt.

„Pravděpodobně se rebrandujeme,“ charakterizuje přechod Zampella. DICE LA fungovalo jako podpůrné studio pro DICE Stockholm, a to po celou dobu jeho existence formou spoluvytváření a převzetí obsahu po uvedení titulů na trh. Zampella má přinést společnosti novou éru. „Chceme, aby lidé řekli:„ Toto je cíl, kam můžete jít a vytvořit nový obsah. Proto věří, že rebranding je důležitý. DICE LA si zaslouží být vnímáno jako jedinečné studio jak u DICE, tak z Respawnu.

Podle vedoucího Electronic Arts Laury Miele má Zampella v DICE LA specifický účel. Popisuje roli Zampelly jako „tvůrčího průvodce [DICE LA]“ a zároveň pomůže „posilovat a budovat [DICE LA] talent a jejich tým“. Miele říká, že Zampella je tu, aby zajistil, že první originální hra DICE LA odpovídala očekávání EA. Vzhledem k herním výstupům Respawnu od jeho vstupu do EA v roce 2017 se Zampella zdá být pro tento úkol jedinečně vhodným kandidátem.

O tom, jaký bude nový originální projekt DICE LA bohužel nepadlo ani slovo a pravděpodobně k jeho oznámení bude potřeba ještě hodně času, ale vzhledem ke zkušenostem DICE LA, by nadcházející titul mohl být hrou pro více hráčů. Možná Electronic Arts doufá, že DICE LA bude moci vydávat hry podobné povahy jako DICE a obě studia by se mohla střídat ve vydávání a mít tak více prostoru pro vývoj. 

Zdá se, že těmito kroky se společnost EA snaží nastartovat kvalitu u nadcházejících titulů a přinášet v budoucnu fanouškům více zábavy.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno