Na sociálních sítích napsal vývojář Treyarchu transparentní příspěvek vysvětlující, proč se zdá, že se pohyb v od Call of Duty: Modern Warfare z roku 2019 zpomalil. Vysvětlil také, proč některé mechaniky nejsou v Black Ops 6 tak účinné, přestože jsou základem Call of Duty po mnoho let.

Matt Scronce z Treyarchu na Twitteru svým způsobem potvrdil, že mechanika pohybu byla po MW19 výrazně zpomalena, protože „rychlejší není vždy lepší“. Vysvětlil to:

Jakmile se rychlost v předklonu a přikrčení stane příliš vysokou, vznikne nesoulad mezi POV 1. a 3. osoby, což vede k „snakingu“, který byl v minulosti velkým problémem.

Pohybové mechanismy hry Modern Warfare byly rychlé a intenzivní a jejich meta se skluzem, snakingem a střelbou z výskoku se nakonec promítla do hry Warzone, která byla vydána v březnu 2020. Tyto prvky zůstaly zachovány, ale hráči se museli potýkat s pomalejšími a těžšími hrami, které byly z hlediska pohybu citelně nerfnuté.

Přečti si  Xbox odhaluje nové ovladače DOOM: The Dark Ages Xbox Controller

Scroncovy komentáře byly zveřejněny v reakci na video porovnávající Black Ops 6 a MW19, které ukazuje, o kolik se hra v průběhu let zpomalila, zejména pohybové mechaniky, jako je skákání.

Napsal:

Osobně jsem nikdy nebyl příznivcem spamování skoku během boje, takže když jsme záměrně navrhovali mechaniku všesměrového pohybu, upravili jsme ve výchozím nastavení sway/bob při skoku, abychom zajistili, že to nebude nejefektivnější taktika během střetů. Pokud chcete spamovat skok během střelby, máme perky a doplňky, které zvyšují účinnost stejně jako u skluzu a střemhlavého letu.

Pokud jste se celé roky spoléhali na střely z výskoku a přemýšleli jste, proč se vám nyní nedaří trefovat, máte tu vysvětlení černé na bílém.

Přečti si  Grafická vylepšení Days Gone pro PC před vydáním remasterované verze

Scronce na závěr ujistil, že Treyarch vždy vyhodnocuje zpětnou vazbu a na základě názorů komunity provádí vylepšení.

Vadí vám pomalejší pohyb ve hře Black Ops 6? Dejte nám vědět.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno