Na sociálních sítích napsal vývojář Treyarchu transparentní příspěvek vysvětlující, proč se zdá, že se pohyb v od Call of Duty: Modern Warfare z roku 2019 zpomalil. Vysvětlil také, proč některé mechaniky nejsou v Black Ops 6 tak účinné, přestože jsou základem Call of Duty po mnoho let.
Matt Scronce z Treyarchu na Twitteru svým způsobem potvrdil, že mechanika pohybu byla po MW19 výrazně zpomalena, protože „rychlejší není vždy lepší“. Vysvětlil to:
Jakmile se rychlost v předklonu a přikrčení stane příliš vysokou, vznikne nesoulad mezi POV 1. a 3. osoby, což vede k „snakingu“, který byl v minulosti velkým problémem.
Pohybové mechanismy hry Modern Warfare byly rychlé a intenzivní a jejich meta se skluzem, snakingem a střelbou z výskoku se nakonec promítla do hry Warzone, která byla vydána v březnu 2020. Tyto prvky zůstaly zachovány, ale hráči se museli potýkat s pomalejšími a těžšími hrami, které byly z hlediska pohybu citelně nerfnuté.
Scroncovy komentáře byly zveřejněny v reakci na video porovnávající Black Ops 6 a MW19, které ukazuje, o kolik se hra v průběhu let zpomalila, zejména pohybové mechaniky, jako je skákání.
Napsal:
Osobně jsem nikdy nebyl příznivcem spamování skoku během boje, takže když jsme záměrně navrhovali mechaniku všesměrového pohybu, upravili jsme ve výchozím nastavení sway/bob při skoku, abychom zajistili, že to nebude nejefektivnější taktika během střetů. Pokud chcete spamovat skok během střelby, máme perky a doplňky, které zvyšují účinnost stejně jako u skluzu a střemhlavého letu.
Pokud jste se celé roky spoléhali na střely z výskoku a přemýšleli jste, proč se vám nyní nedaří trefovat, máte tu vysvětlení černé na bílém.
Scronce na závěr ujistil, že Treyarch vždy vyhodnocuje zpětnou vazbu a na základě názorů komunity provádí vylepšení.
Vadí vám pomalejší pohyb ve hře Black Ops 6? Dejte nám vědět.