Do vydání Biomutantu, které je naplánováno na 25. května, zbývá ještě hodně času, ale když vezmete v úvahu, že na hře pracovalo 20 lidí, tak vám to hned začne dávat smysl.

Biomutant od studia Experiment 101 konečně v minulých týdnech konečně obdržel datum vydání a hráči se budou moci pustit do této akční hry 25. května. Hra však byla oznámena již v roce 2017 a její vydání bylo několikrát odloženo. Řada fanoušků se ptá, proč vývoj trval tak dlouho? 

Dnes si šéf studia Stefan Ljungqvist sedl k rozhovoru s IGN, aby fanouškům vysvětlil důvod, proč hra vychází až nyní.

Experiment 101 je tým složený z 20 lidí, kteří jsou bývalými vývojáři Avalanche Studios. Jakmile vezmete v úvahu velikost Biomutantu, začne vše dávat lepší smysl. Jistě, mapa není tak velká, ale tým udělal vše, co bylo v jeho silách, aby ji nacpal řadou věcí a akcí. To však také znamená, že je třeba, aby se tým plně ponořil do vývoje.

Přečti si  Biomutant v nejnovějším traileru vzdává poctu Star Wars

Jak říká Ljungqvist, „za den můžete fyzicky opravit jen určité množství chyb“. Za tímto účelem strávil tým většinu loňského roku hledáním chyb a jejich odstraňováním. Je zřejmé, že žádná hra nevyjde bez chyb, ale je třeba dělat vše, co je ve vašich silách, abyste se zbavili všech těch opravdu rušivých a nepříjemných.

Udělali také hodně pro rozšíření příběhu. Ljungqvist říká, že scénář vzkvétal z 80 na 85 000 slov kdy nakonec skončil na 250 000. A to je opravdu velký skok. A nejde jen o příběh. Hra dostala také spoustu nových systémů, lepší výukové programy a další. Celkově vzato to zní, že Experiment 101 velmi dobře využívá svůj vývojový čas, protože se snaží vytvořit tu nejlepší možnou hru.

Biomutant vychází 25. května na PC, PS4 a Xbox One.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno