Uprostřed všech oznámení o zpoždění je nadcházející hra studia Ember Lab stále na dobré cestě k plánovanému vydání.

Vývojáři nedávno hovořili v příspěvku na PlayStation blogu o designu postavy Keny. Její původní návrhy vytvořil Wanchana „Vic“ Intrasombat, „blízký spolupracovník na našich předchozích komerčních projektech, ale tentokrát měl naprosto volnou ruku a my díky tomu můžeme vidět okouzlující a jedinečný pohled na tento svět.

Ačkoli Kena začínala velmi mladá dívenka, vývojář cítil, že její role duchovního průvodce vyžaduje více životních zkušeností, a tak zestárla. Rodrigo Gonçalves ji poprvé vytvořil ve 3D.“ Postavil prototyp modelu a později pokračoval v zdokonalování a zkoumání technik v reálném čase pro různé detaily, jako jsou její vlasy.“ Spolupracovali jsme také s Carlosem Ortegou, kterého si vážíme pro jeho krásně čistou práci s 3D postavami.“

Přečti si  Elden Ring dostane jako DLC pouze Shadow of the Erdtree

Společnost Ember Lab poznamenala, že mnohem větší rozsah hry znamenal více jejích výrazů a tím i práci navíc. Způsob, jakým se Kena pohybuje a jedná, potřebovaly výrazy „větší rozsah a hloubku“. „S mnoha animacemi napříč hrou jsme vytvořili knihovnu výrazů a další detaily, jako jsou pózy rukou a vlasů.To poskytlo rychlý způsob, jak vylepšit a sjednotit animace, a zajistit, aby si Kena vždy zachovala stejnou duši od začátku do konce.

Hodně práce bylo také věnováno pohybu jejích vlasů a oblečení, což vedlo k tomu, že vítr začal být mnohem důležitější. V kontextu hry je to „jednoduše jako další vrstva, která navodí pocit pobytu ve vesnici obývané duchy nebo na vrcholku hory“. A přestože je každá postava ovlivněna fyzikou, „každý aspekt“ Keny byl animován ručně.

Přečti si  "Zaměřujeme se na hledání způsobů, jak zvýšit náš výkon," říká Todd Howard

Kena: Bridge of Spirits vychází 21. září pro PS4, PS5 a PC prostřednictvím obchodu Epic Games Store.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno