„Existují systémy, které tomu v současné době brání,“ říká marketingový ředitel Mikael Havari.

Returnal je velkou hrou, která není vůbec špatná, ale rozhodně není bezproblémová. O to horší je fakt, že pokud v průběhu jednoho runu zemřete, nebo se stane nedej bože nějaká neočekávaná chyba, tak vás hra bez milosti vrátí na začátek runu.

Hráči žádají o přidání možnosti uložení v polovině runu od spuštění hry, ale zdá se, že tato možnost stále není na pořadu dne. Krátce po spuštění vývojáři uvedli, že i když poslouchají zpětnou vazbu od hráčů, na toto téma zatím nemají co oznamovat. V nedávném rozhovoru s Axios Gaming (prostřednictvím VGC ) to marketingový ředitel společnosti Housemarque Mikael Havari zopakoval.

Přečti si  Vývojáři Kerbal Space Program 2, společnost Intercept Games, byli údajně uzavřeni

Havari říká, že „ve hře jsou nějaké systémy“, které jsou „brzdícím faktorem“, pokud jde o přidávání uložení v polovině runu.

Popravdě řečeno mi ani tak moc nevadí, že v polovině runu není ve hře možnost uložení, jako fakt, že vás hra po neočekávaném pádu nebo úplném vypnutí konzole vrátí zpět na začátek. Nechápu, proč se vývojáři v Housemarque neinspirovali u From Software a jejich Dark Souls her, kde v případě, že dojde k některému z uvedených problémů vás hra vrátí bez postihu na místo, kde došlo k jejímu přerušení. Zjednodušeně řečeno: „nehodlám být trestán za to, že vývojáři udělali někde chybu a hra padá, nebo že mi v důsledku bouřky vypadne elektřina.“

Přečti si  Fallout 5 - Microsoft údajně "formuluje plány" na jeho uvedení "spíše dříve než později"

Returnal je nyní k dispozici exkluzivně pro PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno