„Existují systémy, které tomu v současné době brání,“ říká marketingový ředitel Mikael Havari.
Returnal je velkou hrou, která není vůbec špatná, ale rozhodně není bezproblémová. O to horší je fakt, že pokud v průběhu jednoho runu zemřete, nebo se stane nedej bože nějaká neočekávaná chyba, tak vás hra bez milosti vrátí na začátek runu.
Hráči žádají o přidání možnosti uložení v polovině runu od spuštění hry, ale zdá se, že tato možnost stále není na pořadu dne. Krátce po spuštění vývojáři uvedli, že i když poslouchají zpětnou vazbu od hráčů, na toto téma zatím nemají co oznamovat. V nedávném rozhovoru s Axios Gaming (prostřednictvím VGC ) to marketingový ředitel společnosti Housemarque Mikael Havari zopakoval.
Havari říká, že „ve hře jsou nějaké systémy“, které jsou „brzdícím faktorem“, pokud jde o přidávání uložení v polovině runu.
Popravdě řečeno mi ani tak moc nevadí, že v polovině runu není ve hře možnost uložení, jako fakt, že vás hra po neočekávaném pádu nebo úplném vypnutí konzole vrátí zpět na začátek. Nechápu, proč se vývojáři v Housemarque neinspirovali u From Software a jejich Dark Souls her, kde v případě, že dojde k některému z uvedených problémů vás hra vrátí bez postihu na místo, kde došlo k jejímu přerušení. Zjednodušeně řečeno: „nehodlám být trestán za to, že vývojáři udělali někde chybu a hra padá, nebo že mi v důsledku bouřky vypadne elektřina.“
Returnal je nyní k dispozici exkluzivně pro PS5.