Jak současní, tak bývalí zaměstnanci Naughty Dog se rozhovořili o tom, jaké to je v této společnosti pracovat.

V rozsáhlé zprávě od společnosti COGconnected se více než tucet zaměstnanců Naughty Dog rozhovořilo o pracovních podmínkách ve studiu a počtu hodin, které musí zde strávit. V posledních několika letech byly krize a pracovní podmínky ve videoherních  studiích zpochybněny. 

Očividně je ve studiu na zaměstnance vyvíjen značný tlak, především s ohledem na blížící se termín vydání The Last of Us Part 2.

Dle některých zdrojů nemá Naughty Dog specifickou strukturu řízení. Přestože v každém oddělení jsou vedoucí lidé, kteří dělají stejnou práci jako všichni ostatní, navzdory tomu, že vedou oddělení a mají vstupy do hodnocení výkonu. Zdroje navíc zmiňují, že se vedení někdy podílí na vzájemném vyvíjení tlaku.

Přečti si  Sony bude využívat AI a strojové učení k urychlení vývoje her

Další zdroj uvádí: „Pravdou je, že ti neříkají, abys pracoval X hodin, ale musíte svou práci dokončit. A množství práce je pro některé osoby prostě nesplnitelné. Je toho příliš mnoho. A pokud nesplníte stanovené cíle, budete vyhozeni. Takže nemáte moc na výběr.

Jeden vývojář se zmiňuje o době, kdy zavolali oddělení lidských zdrojů společnosti Sony, aby informovali o množství pracovních hodin a zástupce HR řekl, že vývojář si musel prostě jen zvyknout na to, jak Naughty Dog pracuje.

Řada vývojářů uvádí, přesčasové hodiny jsou neúměrné a mnoho z nich si dle zacházení připadalo, jako by ani nebyli součástí týmu Naughty Dog.

Zatímco hodiny přesčasů mohou být vyčerpávající, další zdroj zdůrazňuje, že Naughty Dog se stará o své zaměstnance tím, že nabízí catering, vozy s jídlem a celkově platí veškeré stravovací výdaje.

Přečti si  GeForce Experience do konce roku zcela nahradí nová aplikace, co vše se změní?

Další vývojář uzavírá toto prohlášením o životě po přesčasové krizi: Když skončila krize u předešlých titulů, trvalo mi nějakou dobu, než jsem se přizpůsobil normálnímu životu, ale byl jsem vděčný za tuto zkušenost, i když nejsem si jistý, zda bych někdy chtěl projít další podobnou krizí.

Tyto informace nejsou ničím novým a vývojáři her jako Uncharted 4 a The Last of Us nejsou jediní, kteří jsou ovlivněni dlouhými přesčasovými hodinami. Lidé, kteří zajišťují jakýkoliv vývoj, nebo kvalitu produktu, čelí také dlouhým hodinám, aby byli schopni splnit stanovené termíny.

The Last of Us Part 2 je nyní ve vývoji exkluzivně pro PlayStation 4.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno