Pokud jste první díl superhrdinské nakládačky Injustice nehráli, nezoufejte, dvojka vám dá slušnou představu o událostech předchozího dílu.

Příběh je velmi dobře napsaný

Děj v Injustice 2 navazuje tam, kde jeho předchůdce skončil a to pět let po zatčení Supermana, který je nyní v cele pod světlem červené hvězdy. Svět se snaží vzpamatovat z toho, že již nadále nemůže věřit svým ochráncům, mezi kterými v tichosti stále probíhá válka, z čehož těží i padouši, kteří se nové mobilizují pod vedením Grodda. A přitom v nedalekém vesmíru číhá zkutečná hrozba pro zemi a to v podobě samotného Brainiaca. Tato příběhová linka se dělí mezi tři hlavní frakce ochránců a to na spojence Batmana, Supermanův starý režim a Gorila Grodd Society. Všechny tyto tři frakce mají svůj vlastní plán jak naložit s Brainiacem. Obsazení bylo celkově rozšířeno o dalších několik postav a to Black Canary, Supergirl, o výše uvedeného Grodda, Captain Cold a celou řadu dalších, kteří jsou rovnoměrně rozděleny do těchto tří hlavních frakcí. Příběh je rozdělen do dvanácti kapitol, přičemž si ho budete užívat nějakých pět hodin herního času ve více než 70ti soubojích.

Na Injustice 2 je radost pohledět

Grafika je opravdu nádherná a je tu velké množství detailů. Herecké výkony jsou v nejvyšší kvalitě a hra je obohacena o opravdu velkolepé animace postav během cutscén. I obličejové animace jsou jedny z nejlepších v tomto oboru. Co se dabingu týče, ten je také na velmi vysoké úrovni. Jak vidno kvalitní příběh a jeho technické zpracování může být v klasických bojovkách velmi příjemné a důležité.

Hra vám nabízí poměrně rozsáhlý tutoriál a možnost tréninků, které není radno podceňovat. Tutoriál vám jasně dokáže, že soubojový systém je v Injustice 2 mnohem propracovanější než v předchozím díle. Hra vám nabízí celkem 28 hratelných postav z nichž 15 je zcela nových, navíc u některých můžete měnit jejich vzhled. Na škodu je jen to, že si studio odložilo pár velkých hrdinů do šuplíku pro DLC.

Přečti si  RECENZE: Alienware AW2725DF - 360 Hz Monitor, je to vůbec možně využít?

Hra nabízí opravdu široké množství herních režimů

Single player ovšem příběhem nekončí díky novému režimu Multiverse, který je obdobou režimu Living Towers z Mortal Kombat X. V tomto režimu se vám každý den nabízí nové výzvy, které mají vlastní obtížnost i vlastní odměny. Tento režim vám je schopen vydržet i několik měsíců. Dalším zajímavým režimem je Battle Simulátor, což je v podstatě asynchronní multiplayer, kde si hráči z celého světa mohou zvolit tři hrdiny ze kterých udělají obránce a ti jsou pak vystaveni napospas celému světu. V tomto režimu jste jen pasivním divákem, který se stará pouze o výbavu postav. Hra samozřejmě nabízí i multiplayer a to v podobě hodnocených a nehodnocených zápasů, soukromé zápasy, 1v1, King of the Hill. Velmi dobře je odladěn i systém vyhledávání soupeřů, kdy se vám nestane, že by jste narazili na neúměrně těžkého protivníka. Statistiky jsou tak v multiplayeru opravdu velmi dobře zpracovány. Online zápasy jsou velmi rychle vyhledávány a to hráčská základna teprve roste.

Přečti si  RECENZE: Dragon's Dogma 2 - Kde je ta desítka?

Injustice 2 nabízí i prvky RPG, kdy si z každého souboje odnášíte určitý počet dovednostních bodů, ale i tzv. Mother Box, které jsou obdobou Loot boxu v Overwatch, těmi pak vylepšujete svůj globální profil, ale také jednotlivé hrdiny včetně jejich vzhledu. To vše ovlivní vaše postavy z pohledu síly, agility atd.

Injustice 2 není jen klasickou bojovkou, hra nabízí opravdu dobrý příběh se skvělým dabingem a velmi dobrou hratelností. Trošku je škoda, že hlavní příběhovou linku dohrajete za 5 hodin, ale na druhou stranu se jedná o bojovku, která nabízí opravdu velké množství end-game aktivit, které vás zabaví na poměrně slušnou dobu.