Ubisoft Massive ve svém videu podrobně popsal  práci na Avatar: Frontiers of Pandora.

Podle týmu bude název Na’vi znamenat nový milník pro Snowdrop engine, ve kterém se rozšíří nejen vizuální kvalita, ale i další nezřetelné prvky, jako jsou reakce NPC na svět a hráče.

Avatar: Frontiers of Pandora, který byl oficiálně představen během Ubisoft Forward na E3 2021, bude dalším obřím projektem studia Ubisoft Massive. Tato hra přináší týmu výrazný posun od moderního urbanistického prostředí franšízy The Division k přírodě a džungli zcela jiné planety. Uvedení světa Avatara do života vyžadovalo značné úsilí, protože „svět Jamese Camerona je v mnoha ohledech epický“, „jak majestátní v rozsahu, tak bohatý na detaily“.

Přečti si  Vývojář Assassin's Creed Mirage má nápady na další příběhy s Basimem

Technický umělecký ředitel Massive, Sebastian Lindoff, uvedl, že Frontiers of Pandora je „tak odlišný od všeho, co studio udělalo dříve,“ tým musel provést několik zásadních vylepšení enginu. Tato vylepšení umožní hráčům zažít skutečnou Pandoru „od hustých džunglí na zemi až po velké výhledy vysoko na obloze.“ Za tímto účelem vývojáři přidali nový volumetrický cloudový systém.

Technický senior výtvarník Kunal Luthra dodal, že systém mikrodetailů Snowdropu umožňuje vývojářům „šířit tisíce aktiv v jediném rámci“, což vede k mnohem podrobnějším prostředím Pandory. V kombinaci s ray tracingem a osvětlením planety v noci, dosáhl Massive Entertainment živějšího a fotorealističtějšího vzhledu.

Další působivou funkcí z technického hlediska jsou interaktivní shadery, které mohou být ovlivněny nejen hráčem, jako jsou simulace větru v reálném čase nebo dokonce inteligentní rostliny reagující na vaši přítomnost.

Přečti si  Mód DLSS 3/FSR 3 přináší funkci generování snímků i na grafické karty Nvidia z řady 20 a 30

Váš kolega Na’vi bude ve světě provádět různé aktivity se spoustou jedinečných animací, díky nimž se bude svět opravdu cítit naživu. Pro projekt Avatar Ubisoft dokonce „vytvořil systém, kde NPC chápou stav světa, například počasí, vývoj hráčů nebo denní dobu,“ uvedla hlavní návrhářka realizace vyprávění Alice Rendell. Všechny tyto věci budou plně dynamické a obyvatelé Pandory budou odpovídajícím způsobem reagovat na všechny změny v okolí a vaše akce.

Avatar: Frontiers of Pandora by mělo vyjít v roce 2022 pro PC, PS5 a XSX/S. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno