Counterplay Games poskytují podrobný pohled na Godfall a prozrazuje, jak bude fungovat přizpůsobení Valorplate.

První den Gamescomu přinesl hlubší pohled na očekávanou hru Godfall. Ředitel studia Counterplay informoval o tom, jak vývojáři přizpůsobili Valorplaty tak, aby vyhovovaly hráčům s různými herními styly.

Režisér hry Keith Lee připodobnil brnění ve hře k třídám postav. Jak hráči budou pokračovat ve hře, budou si moci přizpůsobit své postavy pomocí dalších, řemeslných Valorplatů, které mají různé schopnosti a poskytnou hráčům různé výhody. Specifické schopnosti, které se mohou objevit při umísťování různých Valorplatů do různých slotů, zahrnují sílu elementárního poškození. Díky tomu, i když budou mít hráči Godfall podobný arzenál Valorplaty mohou drasticky změnit způsob využití jejich schopností.

Přečti si  Vývojáři Kerbal Space Program 2, společnost Intercept Games, byli údajně uzavřeni

Lee vysvětlil, že hráči budou muset sbírat jádra Valorplate a další zdroje ze vyhraných soubojů, truhel s poklady a dalších, aby vytvořili více z 12 různých Valorplatů, které jsou ve hře dostupné. Lee poznamenal, že různé typy brnění, jako jsou exotické a specializované Valorplates, by mohly hráčům poskytnout více schopností nebo zaměření na debuffy, nebo dokonce poskytnout vyšší DPS.

Godfall dle informací nemá obsahovat mikrotransakce a má nabídnout také kooperativní zážitek, který si mohou užít až tři hráči najednou, což jim umožní využít odlišné nastavení Valorplate.

Godfall je nyní ve vývoji pro PC a PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno