Counterplay Games poskytují podrobný pohled na Godfall a prozrazuje, jak bude fungovat přizpůsobení Valorplate.

První den Gamescomu přinesl hlubší pohled na očekávanou hru Godfall. Ředitel studia Counterplay informoval o tom, jak vývojáři přizpůsobili Valorplaty tak, aby vyhovovaly hráčům s různými herními styly.

Režisér hry Keith Lee připodobnil brnění ve hře k třídám postav. Jak hráči budou pokračovat ve hře, budou si moci přizpůsobit své postavy pomocí dalších, řemeslných Valorplatů, které mají různé schopnosti a poskytnou hráčům různé výhody. Specifické schopnosti, které se mohou objevit při umísťování různých Valorplatů do různých slotů, zahrnují sílu elementárního poškození. Díky tomu, i když budou mít hráči Godfall podobný arzenál Valorplaty mohou drasticky změnit způsob využití jejich schopností.

Přečti si  Kingdom Come Deliverance II vyjde letos a s českým dabingem

Lee vysvětlil, že hráči budou muset sbírat jádra Valorplate a další zdroje ze vyhraných soubojů, truhel s poklady a dalších, aby vytvořili více z 12 různých Valorplatů, které jsou ve hře dostupné. Lee poznamenal, že různé typy brnění, jako jsou exotické a specializované Valorplates, by mohly hráčům poskytnout více schopností nebo zaměření na debuffy, nebo dokonce poskytnout vyšší DPS.

Godfall dle informací nemá obsahovat mikrotransakce a má nabídnout také kooperativní zážitek, který si mohou užít až tři hráči najednou, což jim umožní využít odlišné nastavení Valorplate.

Godfall je nyní ve vývoji pro PC a PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno