Není žádným tajemstvím, že PvP v Destiny 2 trpí od stupidního P2P připojení přes odstranění skill-based matchmakingu ve prospěch connection-based matchmakingu až po nesmyslně silnou Stasis, která nyní byla upravena.

Od té doby nebylo ničím výjimečným, že zápasy byly ukončovány předčasně, protože jeden tým nesmyslně válcuje druhý o dvojnásobek bodů.

Bungie právě aktualizovalo matchmaking pro Iron Banner, který má zajistit, že zápasy budou mnohem více vyrovnané. Aktuálně to funguje tak, že je nalezeno 12 hráčů na základě rychlosti jejich připojení a poté je těchto 12 hráčů rozděleno do dvou týmů po šesti na základě jejich průměrné úrovně dovedností. Průměr každého týmu by měl být zhruba stejný, ale stále to může vést k tomu, že jeden tým bude mít tři profesionální hráče a tři nováčky, zatímco druhá strana bude mít šest průměrných hráčů.

Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

Jde o to, že tři profesionálové jsou často více než dost dobří, aby byly schopni téměř sami konkurovat šesti průměrným hráčům.

Od 6:00 našeho času byl Iron Banner aktualizován tak, aby rozdělil týmy pomocí upraveného algoritmu, který se tak snaží vyvážit spíše dovednosti každého jednotlivého hráče, než jen průměr.

„Se změnami, které se dnes zavádějí, aktualizujeme náš matchmaking systém Cruciblu tak, aby vyvážil týmy s upraveným algoritmem, který lze přirovnat k„ School Yard Pick “nebo„ Snake Draft, “ píše Bungie.

V celkovém dohazování se však neprovádějí žádné změny, takže rychlost připojení je stále primárním určujícím faktorem toho, proti komu budete hrát. To znamená, že doufám, že zápasy v Iron Banneru budou o něco zábavnější, nebo alespoň poběží celých 10 minut.

Přečti si  Do World of Warships: Legends připlouvají japonské lehké křižníky

Destiny 2 je nyní k dispozici na PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX/S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno