Bývalí vývojáři Battlefield nedávno zpochybnili rozhodnutí ohledně designu a kontroly kvality pro Battlefield 2042 a vyjádřili své zklamání.
Není překvapením, když lidé říkají, že Battlefield 2042 od DICE byl docela zklamáním. Zatímco vývojáři pracují na odstranění nedostatků, které hra má a kterých je spousta, hráčská základna velmi hlasitě vyjádřila své zklamání ze hry. Nejen hráči, ale i bývalí vývojáři série se také hlasitě vyjádřili k nejnovějšímu počinu DICE.
Jak si všiml MP1st prostřednictvím řady tweetů, bývalý hlavní designér Battlefield: Bad Company 2 David Goldfarb, který v současné době vede The Outsiders a vyvíjí Metal: Hellsinger, hovořil o Battlefield 2042 a zpochybňoval určitá rozhodnutí a volby ohledně designu a zároveň zpochybňoval kontrolu kvality hry.
David Goldfarb nebyl jediný, kdo o tom hovořil, protože Jaqub Ajmal, bývalý producent ve společnosti DICE, který dříve pracoval na několika hrách Battlefield až do Battlefield 5, se také podělil o své názory na Battlefield 2042 a vysvětlil své zklamání a způsob, jakým byly týdenní mise navrženy tak, aby využívaly FOMO, a zároveň vysvětluje, jak to lze opravit.
Je zřejmé, že hra není v dobré kondici. Od nynějška byla první sezóna střílečky odložena na začátek léta, zatímco dlouho požadovaná funkce scorecard přijde někdy začátkem března. Je zajímavé, že EA věří, že hra bude z dlouhodobého hlediska fungovat skvěle, to ovšem mohou být jen plané řeči.
Really trying to understand why some of these design calls were made. Why are there no smaller infantry maps? Why was 128 player count a thing that didnt seemingly have any accommodation for infantry? why are whole maps shipping without any detail art?
— David Goldfarb #BlackLivesMatter (@locust9) February 8, 2022
thinking about this now: but the best thing for DICE’s next would be to make 2143 and go forward in time and reclaim their mantle of combined arms badassery that they built their legacy on alongside a really unique IP they created
— David Goldfarb #BlackLivesMatter (@locust9) February 10, 2022
I won’t finish the 2042 weekly mission. The first one since launch. It just takes too long to do it when I play normally and with that they lost me. Imo it’s really important to design things so it’s reasonable for people that don’t have a lot of time, specially when it’s fomo.
— Jaqub Ajmal (@JaqubAjmal) February 9, 2022
What do you mean?
All of these objectives can easily be done in a weekend, let alone in a week?
I barely have time to play during the week, and I am basically 50% done in one sitting.This is a perfectly reasonable challenge.
— Simon Swede (@MysteriousSwede) February 10, 2022
But then what could be the mission? Only kills/headshots required? If you ask for vehicles destroyed, or ammo resupplied, for example, is the same (not all people use AT/ammo crates). I don't think is bad to ask for players to change their play style for a couple of rounds.
— Xtrem3pr0 (@xtrem3pr0) February 10, 2022