Nejen dostát, ale pokusit se překonat to, co hra dokázala svými vizuály, je pro mě naprosto fascinující,“ říká režisér Chad Stahelski.

Vzhledem k tomu, že The Last of Us na HBO dosáhlo obrovského úspěchu, oči se nyní obracejí na další IP PlayStationu, jejíž filmová nebo televizní adaptace dostala zelenou. Jedním z nich je samozřejmě samurajská odysea od Sucker Punch Ghost of Tsushima, o níž bylo potvrzeno, že se dostane na plátna kin díky Chadu Stahelskému, známého díky Johnu Wickovi. A Stahelski má s projektem velké ambice.

V nedávném rozhovoru pro Discussing Film se Stahelski krátce dotkl Ghost of Tsushima, nazval jej jedním z nejvíce vzrušujících projektů, na kterém v současné době pracuje, a potvrdil, že plánuje zdůraznit jeho vizuální kompozici podobnou té, jakou měla hra – a možná dokonce předčí očekávání.

Přečti si  "Zaměřujeme se na hledání způsobů, jak zvýšit náš výkon," říká Todd Howard

Ghost of Tsushima je opravdu zajímavý příběh, pokud se skutečně ponoříte do příběhu Jina Sakaie a toho, o čem film ve skutečnosti je. A připoutáte ho k těmto úžasným vizuálním prvkům,“ řekl Stahelski. Už z filmů Johna Wicka můžete vyčíst, že miluji barvy a miluji kompozici. Takže to je něco, co v současné době zkoumáme a na čem pracujeme. Jako, jak můžete prosadit paletu barev? Jak můžete přivést tento svět k životu velmi realistickým a fundovaným způsobem?

Stahelski již dříve také řekl, že chce, aby byl  film Ghost of Tsushima  kompletně v japonštině, což je něco, s čím, jak říká, Sony pomáhá. V dubnu loňského roku bylo potvrzeno, že film napíše Takashi Doscher, známý pro Only and Still.

Pokud jde o to, kdy budou k dispozici konkrétnější podrobnosti o filmu, to se teprve uvidí, ale na základě toho, co o projektu zatím řekl Stahelski, je jasné, že fanoušci hry budou určitě chtít sledovat, jak se vyvíjí.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno