Nejen dostát, ale pokusit se překonat to, co hra dokázala svými vizuály, je pro mě naprosto fascinující,“ říká režisér Chad Stahelski.

Vzhledem k tomu, že The Last of Us na HBO dosáhlo obrovského úspěchu, oči se nyní obracejí na další IP PlayStationu, jejíž filmová nebo televizní adaptace dostala zelenou. Jedním z nich je samozřejmě samurajská odysea od Sucker Punch Ghost of Tsushima, o níž bylo potvrzeno, že se dostane na plátna kin díky Chadu Stahelskému, známého díky Johnu Wickovi. A Stahelski má s projektem velké ambice.

V nedávném rozhovoru pro Discussing Film se Stahelski krátce dotkl Ghost of Tsushima, nazval jej jedním z nejvíce vzrušujících projektů, na kterém v současné době pracuje, a potvrdil, že plánuje zdůraznit jeho vizuální kompozici podobnou té, jakou měla hra – a možná dokonce předčí očekávání.

Přečti si  Beta verze hry Frostpunk 2 je k dispozici, hloubkový ponor do hry pojednává o frakcích a větším měřítku

Ghost of Tsushima je opravdu zajímavý příběh, pokud se skutečně ponoříte do příběhu Jina Sakaie a toho, o čem film ve skutečnosti je. A připoutáte ho k těmto úžasným vizuálním prvkům,“ řekl Stahelski. Už z filmů Johna Wicka můžete vyčíst, že miluji barvy a miluji kompozici. Takže to je něco, co v současné době zkoumáme a na čem pracujeme. Jako, jak můžete prosadit paletu barev? Jak můžete přivést tento svět k životu velmi realistickým a fundovaným způsobem?

Stahelski již dříve také řekl, že chce, aby byl  film Ghost of Tsushima  kompletně v japonštině, což je něco, s čím, jak říká, Sony pomáhá. V dubnu loňského roku bylo potvrzeno, že film napíše Takashi Doscher, známý pro Only and Still.

Pokud jde o to, kdy budou k dispozici konkrétnější podrobnosti o filmu, to se teprve uvidí, ale na základě toho, co o projektu zatím řekl Stahelski, je jasné, že fanoušci hry budou určitě chtít sledovat, jak se vyvíjí.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno