Hlavní návrhář úrovní A Plague Tale: Requiem Kevin Pinson potvrzuje, že hra bude výrazně delší než její předchůdce.

A Plague Tale: Requiem bude docela masivní zážitek. Stejně jako jeho předchůdce to bude samozřejmě lineární zážitek (ačkoli se rozšiřuje v několika oblastech, včetně větších prostředí), ale celkově to bude mnohem delší hra.

V rozhovoru pro časopis PLAY v čísle #19 hlavní designér herních úrovní Kevin Pinson potvrdil, že A Plague Tale: Requiem bude trvat zhruba 15-18 hodin. Jeho předchůdce  A Plague Tale: Innocence by se dal zahrát za 9-10 hodin, takže to je docela skok.

Pinson také vysvětlil, že více než na délku a dobu hraní se vývojáři Asobo Studio zaměřili především na tempo hry, aby zajistili, že nebude mít žádný nastavený obsah a hra nebude zbytečně protahována.

Přečti si  Larian Studios pracuje na dvou projektech založených na vlastním duševním vlastnictví

Je to o tempu, není tam žádná výplň, nesnažíme se to prodloužit, protože bychom to potřebovali,“ řekl. „Náš vydavatel Focus Entertainment nás vybízí, abychom pro příběh, který chceme vyprávět, udělali hru tak dlouhou, jak chceme. Necílíme tedy na konkrétní počet hodin. To není něco, na co bychom koukali při samotném návrhu hry. Jsme malý tým o 70 lidech, takže musíme být ve svých volbách opravdu radikální.

A Plague Tale: Requiem nedávno dostal do stavu GOLD a má vyjít 18. října pro PS5, Xbox Series X/S a PC a pro Nintendo Switch jako cloudový exkluzivní titul. Hra bude při spuštění k dispozici také prostřednictvím Xbox Game Pass.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno