Glen Schofield, který je spoluautorem Dead Space a později založil studio Sledgehammer Games, které stojí za Call of Duty: WWII, v rozhovoru sdělil, že přišli do Activisionu s novou IP, ale vydavatel o ní nestál.

Dali jsme do toho čas, úsilí, a nějaké peníze, ale prostě to nefungovalo.” informuje Schofield v rozhovoru pro Game Informer a dodává “měli jsme i malý prototyp hry, ale nechtěli to, i když by měli.

Schofield neuvedl přesný důvod, proč Activision vetoval jeho nový herní nápad, přitom by dle něj společnost novou IP potřebovala. Activision Publishing, která je součástí Activision Blizzard, vydává franšízy jako Call of Duty, Spyro a Crash. Jednou z jejich novinek bylo Destiny od Bungie, ovšem to vždy drželo práva na Destiny, což se ukázalo i po rozchodu těchto dvou společností. I proto by Activision potřeboval novou IP.

Přečti si  Destiny 2: Gina Torres již pravděpodobně nedabuje Ikoru Rey

Ovšem s novou IP začínají společnosti v zásadě od nuly, s pravděpodobností silného potenciálu návratnosti investic, který zdánlivě není tak vysoký, jako u zavedené série.

Je těžké prosadit novou novou IP, musíte do toho investovat spoustu času, peněz a úsilí a nakonec to nemusí stačit.”

Schofield oznámil v prosinci 2018, že opouští Activision. Opustil společnost, kde se nenašla žádná nová práce, a to je něco, o čem si nikdy nemyslel, že by se mohlo stát. Řekl, že je správný čas vyzkoušet něco nového.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno