Nedávná technická analýza od Digital Foundry odhaluje některé problémy s technickou stránkou Halo Infinite.

Kampaň pro jednoho hráče Halo Infinite od 343 Industries  je hned za rohem a kritici hru téměř jednomyslně zasypali chválou mimo jiné za implementaci prostředí otevřeného světa, ale jak se zdá, tak se hra potýká s některými problémy.

Nedávná technická analýza provedená Digital Foundry odhalila četné nedostatky, jako jsou problémy s tím, že hra nedokázala dosáhnout 120 snímků za sekundu ve svém výkonnostním režimu na Xbox Series X, spolu s problémy s rozlišením hry v různých režimech. Digital Foundry také informuje o skutečnosti, že animace obličeje v cutscénách běží v obou režimech poloviční rychlostí, a má i další problémy s osvětlením hry.

Režim výkonu se zaměřuje na 120 snímků za sekundu s maximálním rozlišením 1440p, ale minima mohou klesnout pod 1080p, když se dostanete do varu “ píše Digital Foundry. „S výjimkou občasných výpadků snímků je režim kvality v pořádku při 60 snímcích za sekundu, ale výkon je v režimu výkonu mnohem variabilnější. Normálně by podpora variabilní obnovovací frekvence systému zvládla jakékoli výsledné zadrhávání, ale podle mých zkušeností nefunguje s Halo Infinite – to je něco, co je třeba řešit.

Přečti si  Evakuace započne v červnu

Článek také odhaluje problémy se způsobem, jakým hra zachází se stíny. Píše se v něm: „Hlavním problémem je způsob, jakým se zachází se stíny. V současné době se Halo Infinite opírá především o kaskádové stínové mapy a určitou okluzi prostředí obrazovky a zdá se, že je to v podstatě vše. Problém je, že v této hře je spousta obrovských průhledů, ze kterých můžete vidět na míle daleko. Kaskádová vzdálenost stínové mapy je poměrně agresivní, takže když se budete vzdalovat od objektů, uvidíte mizející stíny a není možné ustoupit kvůli ničemu jinému než vzdáleným stínům ve velkém měřítku. Porovnejte to například s otevřeným světem Red Dead Redemption 2 a uvidíte, že rozdíl je obrovský.

Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

Je zde také zmínka o dočasném zamrznutí hry, které může podle zprávy pravděpodobně pocházet z nedostatku paměti. Píše se v něm: „Několikrát během mého herního zážitku Halo Infinite zdánlivě bez důvodu na krátkou chvíli zamrzlo. Vypadá to jako by hra crashla, ale ta se po několika sekundách rozběhne a zase funguje dobře.

I když jsou tyto problémy s hrami jistě nepříjemné, až dosud se neobjevily žádné jiné zprávy o chybách a závadách, které by ničily hru, což je úleva. 343 Industries již uvedlo, že kromě některých dalších věcí opraví alespoň problémy s animací obličeje v aktualizaci po uvedení na trh. 

Halo Infinite vychází pro Xbox One, Xbox Series X | S a PC 8. prosince.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno