Svou vizi, jak mají vypadat pravé hvězdné války, se hráčům rozhodl nabídnout Yongliang “CT” Cui ze studia Surgical Scalpels. Jak se vývojářům povede skloubit nulovou gravitaci s moderními zbraněmi?

Surgical Scalpels je čínské indie studio, jehož připravovaný titul Boundary dorazí na konzoli PlayStation 4 a PC ke konci letošního roku. Informoval o tom producent hry Yongliang Cui na Blogu PlayStationu.

Cui také připomněl, že ačkoliv se může zdát přestřelka, ve které vás neomezuje žádná gravitace, jako hodně cool věc, tak stejně tak dobře se může tato herní mechanika obrátit proti vám a vy skončíte v otevřeném vesmíru bez možnosti návratu. Boundary nabídne několik subclass s aktivním a pasivními abilitami a bohaté možnosti na úpravu postav. Zda vybavíte svého AO (Astrooperátora) sonarem nebo přitahovacím hákem je jen na vás. Cui na konci oznámení dodal, že hra je téměř hotová a jeho tým teď momentálně pracuje na jejím vyladění.

Přečti si  Destiny 2 - Nové zbraně přicházející v Season Of The Splicer

 

Boundary je plánováno na konec roku 2020 pro PC a PlayStation 4.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno