Jedno z mála přání všech fanoušků bylo 60fps na konzolích v Destiny 2. Bungie ovšem informovala o tom, že se žádných 60FPS na konzolích konat nebude.

Důvodem údajně, je to že nechtějí nikoho zvýhodňovat a že PlayStation 4 Pro nemá dostatečný výkon CPU pro 60FPS. Náš názor je ale naprosto odlišný a to, že se jedná pouze o výmluvu ze strany Bungie. Problém je očividně zcela někde jinde, ptáte se kde, v samotném engynu hry Bungie by pro 60FPS muselo kompletně předělat ovládání stejně jako se musí pro PC verzi. Ptáte se proč to neudělali rovnou? Port na PC totiž nedělá Bungie, ale najatá firma, která má tuto verzi na starosti.

Přečti si  Rozložení mapy Call of Duty: Warzone je autentičtější, než si fanoušci uvědomují

Proč mohou jiné hry jako Titnfall 2, SW Battlefont, nebo Battlefield 1 ,kde hraje na jedné mapě najednou až 64 hráčů bez problémůfungovat 60FPS a to na klasiké PS4 o PS4 PRO ani nemluvě, navíc vše v mnohem lepší grafice? Protože to zvládá a podporuje engyne hry a Dice investuje čas i úsilí tomu, aby Frostbite neustále vylepšovalo.

Otázkou je tedy proč Bungie nemá chuť něco se svým engynem udělat? Byla hra rozpracována už tak dlouho, že již bylo pozdě na takovou změnu? Neměl být obsah, který nyní bude vydán jen velkým datadiskem pro první Destiny? Mají jistotu toho že lidé stejně koupí nový díl i když je technicky zastaralý? Na tyto otázky zná odpověď jen Bungie, ale podobné výmluvy byly již u prvního dílu. Bohužel jak historie ukázala nedá se jim v těchto prohlášeních příliš spíš vůbec věřit.

Přečti si  Biomutant v nejnovějším traileru vzdává poctu Star Wars

Video z rozhovoru, které je více než výmluvné.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno