Ačkoli Ubisoft má v knihovně spoustu herních značek, které by hráči velmi rádi opět viděli, tak jednou z těch, které jsou na vrcholu tohoto seznamu je bezpochyby série Splinter Cell.

Od doby, kdy jsme mohli vidět poslední Splinter Cell hru uplynulo hodně času a herní průmysl se značně změnil, zejména potom v rámci game-as-service. Ovšem stále tu existuje naděje, že bychom se mohli dočkat klasické stealth akce se Samem Fisherem, tak jak ji známe.

Ubisoft údajně pracoval na některých modelech hry Splinter Cell, ale návrhy nikdy nevedly ke konečnému vývoji hry. Bývalá producent Ubisoftu Jade Raymondová odhalila, že její tým pracoval na konceptu Splinter Cell, kterou chtěli udělat. 

Raymondová je nejvíce známa pro svou práci na sérii Assassins’s Creed, poté pomáhala s produkcí Splinter Cell Black a poté i Watch Dogs. V roce 2014 opustila Ubisoft a přešla k EA kde vedla Motive Studios, které pomohlo vytvořit proslulé Star Wars: Battlefront 2. Raymondová nakonec v tomto roce opustila EA.

Přečti si  Společnost Sony si nechala patentovat Esportový sázecí systém

I když se nakonec Splinter Cell Koncept Raymondové neuskutečnil a byl vyřazen, je dobré vědět, že Ubisoft na tuto značku nezapomněl a stále existuje naděje, že bychom se nového dobrodružství Sama Fishera mohli dočkat, ostatně to potvrdil i samotný ředitel Ubisoftu Yves Guillemot, který uvedl, že pro nový Splinter Cell jen musí nadejít ta správná chvíle.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno