Mezitím BioWare také přitáhl vývojový tým pracující na dalším Mass Effectu, aby pomohl dokončit produkci Dreadwolf.

Bývalý veterán BioWare Mark Darrah se vrací do studia, aby pomohl s vývojem Dragon Age: Dreadwolf. Podle VentureBeat, Darrah spolupracuje se studiem jako konzultant a EA také přivádí tým pracující na Mass Effectu, aby pomohl s tímto vývojem.

Darrah původně oznámil svůj odchod z BioWare již v prosinci 2020 a dříve pracoval jako hlavní programátor na hrách Baldur’s Gate a nepovedeném Anthemu. Darrah má na svém kontě i další zásluhy, mimo jiné jako režisér Sonic Chronicles a jako výkonný producent série Dragon Age.

Tým pracující na dalším Mass Effectu je údajně schopen pomoci s vývojem Dragon Age: Dreadwolf, protože další hra Mass Effect je v současné době stále ve své předprodukční fázi.

Přečti si  Larian Studios pracuje na dvou projektech založených na vlastním duševním vlastnictví

Naše studio se zaměřuje na vytvoření nejlepšího Dragon Age: Dreadwolf, zatímco hlavní tým Mass Effect pokračuje ve své předprodukční práci,“ řekl VentureBeat generální manažer BioWare Gary McKay. „Pokračujeme v opakování a vylepšování Dreadwolfu a zaměřujeme se na věci, které jsou pro naše fanoušky nejdůležitější. Jak dále propojujeme tuto novou zkušenost s odkazem série, Mark Darrah se připojí k týmu jako konzultant a přinese s sebou letité zkušenosti s prací na Dragon Age. Jsme hrdí na to, že tento tým se silným vedením u kormidla spolupracuje na realizaci vize, kterou pro hru máme.

EA také odhalilo, že Dragon Age: Dreadwolf je od září ve fázi postprodukce. Tým má v současné době možnost provést kompletní rozehrání připravovaného RPG, což umožňuje vývojářům zdokonalit se v jednotlivých problémech, které hra může mít a které je třeba opravit.

Přečti si  Cities: Skylines 2 nevyjde letos na jaře pro konzole, jak bylo původně plánováno

Dragon Age: Dreadwolf byl ve vývoji už nějakou dobu a zatím stále není známo okno vydání.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno