Sledgehammer Games představuje poprvé v Call of Duty zcela nový společenský prostor s funkcí nového velitelství Call of Duty: WWII.

SHG a Activision dali fanouškům svůj první pohled na tento nový prostor v přívěsu minulý týden, který si můžete prohlédnout ve videu níže.

Jednou z velkých otázek, které obklopují tento nový prostor je, že ústředí nebo společenský prostor obecně budou odděleny od budoucích titulůCall of Duty. Mít tento prostor pouze v jednom Call of Duty a čekat dokud se vývojové kolečko nevrátí zpět k Sledgehammer Games by bylo pouze promarnění příležitosti.

V rozhovoru pro GameInformer CEO společnosti Activision uvedl, že bude záviset na zpětné vazbě fanoušků po výzvě jež představuje Call of Duty: WWII, aby zjistila, zda bude implementována i v dalších CoD. Nebude mít smysl pokračovat v dalším vývoji, pokud se to fanouškům nebude líbit a nebudou tento prostor příliš využívat.

Opravdu záleží na reakci hráčů. Je to jistě něco, co cítíme všichni stejně; Podíváte se na to a řekněte: “To by mohla být nová franchisová základna.” Jistě, pokud se to stane pro hráče každodenním zvykem tento prostor navštěvovat. Samozřejmě má své nesporné výhody. Je mnohem uspokojivější a společenské, když jste v interakci s lidmi ve 3-D prostředí než jen pomocí hlasové a textové formy.

CEO společnosti Activision říká, že chtějí zjistit, zda funkce integrované do sociálního prostoru budou fungovat dobře pro komunitu Call of Duty. Společenský prostor ve službě Call of Duty skutečně neexistoval přímo v hře, pouze v podobě hlasové a textové komunikace.

Ať už se bude jednat o úspěch či neúspěch bylo správné rozhodnutí zabývat se tímto problémem, protože Call of Duty hraje velké množství hráčů a je dobré dát jim míto, kde se budou moci potkávat i jinak než jen v boji. Takže o to více mě zajímá jak to celé po vydání hry dopadne.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno