Režisér Jason Slama uvádí potřebu „skutečně stabilního prostředí“, aby bylo možné provádět změny, aniž by došlo k porušení „ dalších 1 600 míst v řadě“.

Po nejnovější prezentaci State of Unreal je nyní Unreal Engine 5 celosvětově dostupný pro všechny vývojáře. Mnoho studií, jako je The Coalition, předvádělo jeho sílu. Ale pokud jde o skutečné hry a ne jen technologická dema, potom studio CD Projekt RED bude tento engine využívat  k tvorbě svého dalšího Zaklínače, který byl minulý měsíc oznámen jako první hra v „nové sáze této franšízy.“

V novém videu na Twitteru mluvil herní režisér Jason Slama o silných stránkách Unreal Engine 5. Všechno to vlastně začalo demem středověkého prostředí v loňském roce s chátrající vesnicí, která by se mohla přeměnit na místo ve Velenu. Slamovu pozornost však upoutal nápis „Wanted Monster Hunter“. Říkám si: ‚Hmm, snaží se nám říct, přejděte na Unreal Engine, podívejte se, jak skvěle tam mohou vaše hry vypadat? Bylo celé to demo vytvořeno za tímto hanebným účelem?“ Nevím, ale rozhodně mě to zaujalo.“

Přečti si  XDefiant se spouští 21. května

Zdroje potřebné k údržbě REDengine také hovořili pro přechod na Unreal Engine, protože vzhledem k faktu, že o engine se stará Epic Games, může se CDPR více soustředit na samotný vývoj hry. Navíc Unreal Engine 5 je stavěn pro tvorbu her s otevřeným světem. A vývojáři vědí, že možnost, že se v jejich enginu v tomto směru něco pokazí, je exponenciálně vyšší.

Hráči se mohou vydat, kterým směrem chtějí. Teoreticky mohou zpracovávat obsah v libovolném pořadí, v jakém chtějí. To znamená, že potřebujete kutečně stabilní prostředí, kde budete moci provádět změny s vysokou mírou jistoty, že se to nerozbije na 1600 dalších místech,“ řekl Slama.

Ředitel VFX a osvětlení Jakub Knapik dále dodal, že „Unreal Engine je jako sada nástrojů, která už má spoustu funkcí, spoustu řešení, která týmům umožňují jen zkoušet nové věci. Skutečnost, že Unreal již používá mnoho týmů na světě, se do návrhu nástrojů promítá mnoho perspektiv, což pomáhá nástroji být mnohem agilnější.“ To pomáhá při prototypování při rychlém vytváření prostředí, která také vypadají extrémně realisticky.

Přečti si  Evakuace započne v červnu

Používání Unreal Engine 5 samozřejmě neznamená, že další Zaklínač bude exkluzivní pro Epic Games Store. Žádné další podrobnosti o pokračování nebyly poskytnuty, například kdy bude vydáno, ale mělo by dorazit na Xbox Series X/S, PS5 a PC. Mezitím zůstaňte naladěni na další podrobnosti.

https://twitter.com/UnrealEngine/status/1511368056005709826?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1511368056005709826%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fcd-projekt-red-explains-choice-of-unreal-engine-5-for-the-next-witcher

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno