Dnes proběhl první komunitní stream Bungie k očekávané druhé expanzi Warmind pro Destiny 2, stream tak jak je zvykem opět hostil komunitní manager Deej.

Ten ve studiu nejprve uvítal režiséra hry Brenta Gibsona a Partner Design Leadera DLC Warmind  Evana Nikoliche.

Oba nám představili novou lokaci Hell Basin na Marsu, kam se po dlouhé době vracíme a kde se bude odehrávat příběh Ana Braye a Rasputina. Ana je strážkyně, která se rozhodla prozkoumat její minulost a nejsilnější zbraň, kterou někdy lidstvo postavilo, the warmind Rasputin. Bohužel, jeskyně skryté pod ledovým povrchem Marsu jsou domovem silného roje Hivů, vedeného krutým Nokrisem.

Warmind bude obsahovat nové aktivity, zbraně, vybavení, obsah endgame a zcela nový příběh, jehož cílem bude výše zmíněný Hella Basin, umístěný uvnitř zmrazeného pólu na Marsu. Majitelé PS4 se mohou opět těšit na exkluzivní obsah včetně Striku navíc nazvaného The Insight Terminus. 

Mars by měl také ukrývat velkou spoustu věcí k objevování a řadu nového obsahu, včetně nového herního módu. Vývojáři vyzývají hráče k tomu, aby si všechny nové věci které DLC přinese objevili.  Mars na rozdíl od Merkuru nabídne hráčům také možnost využívat sparrow, což rozhodně vítáme.

Dalšími hosty ve studiu byli vedoucí návrháři Ben Wommack a JacobBenton, ti nám přiblížili jednu z novinek, kterou je nová aktivita nazvaná Escalation Protokol, jedná se o Rasputinovu technologii, která spouští Public Event postavený na horde módu, kdy na vás nabíhají vlny nepřátel doplněny řadou bossů. Na hráče čeká celkem 7 vln, přičemž každá vlna má svého jedinečného bosse a každý týden bude na konci sedmé vlny jiný unikátní boss, těch má Bungie v zásobě celkem 5. Jak jsme mohli vidět tak v této aktivitě se budete moci potkat i s jinými fireteamy, což připomíná mix Court of Oryx a do značné míry také přepracovaný a značně vylepšený Prison of Elders. Kromě výše zmíněného má Warmind také nabídnout hráčům finální Raid Lair z Leviathanu nazvaný Spire of Stars, který má hráčům nabídnout za dokončení opravdu velkou odměnu.

Přečti si  Marvel's Guardians of the Galaxy v nových gameplay záběrech představují souboj s bossy

Hráči se mohou těšit také na nasazení hned 4 emotes, které budou moci během hraní používat, ačkoli se to nezdá, tak o této funkci volalo velké množství hráčů.

Jako poslední stream přinesl informace o updatech pro třetí sezónu v Destiny 2, která odstartuje společně s DLC Warmind.

  • Jako první se vývojáři zaměřili na Crucible, kde představili Valor Rank a Glory Rank, které mají zajistit minimalizaci odpojování hráčů ze hry, ti potom mají být penalizováni.
  • Dále byla představena nová pulsní puška nazvaná Redrix´s Claymore, která má mít nový perk Desperado, který funguje společne s perkem Outlaw zbraň se při precision killu rychleji nabíjí a bude i rychleji střílet. Tuto zbraň nezíská jen tak každý a budete si ji muset opravdu zasloužit.
Přečti si  Activision představuje Ricochet, novou Anti-Cheat iniciativu

  • Vrací se oblíbené Private Matches, kde si budete moci na všech mapách vyzkoušet všechny módy a poměřit síly se svými přáteli. Abyste však měli v Private Matches přístup k DLC mapám, budete jej muset vlastnit.

  • Představena byla také zcela nová mapa s názvem Solitude, která byla navržena speciálně pro režim Survival, nicméně si na ní budou moci hráči zahrát i všechny zbylé režimy.
  • Všechny nové mapy nyní budou dostupné i pro hráče, kteří DLC mít nebudou v rámci Quickplay nebo Competetiv playlistu.
  • Úprav se dočkali také Exotické zbraně, například odražené střely Hard Light mají dvojnásobnou damage než dosud.

Bohužel jak jsme mohli vidět studio zatím nevyřešilo problém s kápěmi, které neustále tvoří chyby v grafice, což je dlouhodobý neduh obou dílů Destiny.

Níže se také můžete podívat na celý záznam streamu.

Aktualizace:

Po skončení streamu byl také odhalen seznam exotik, které Warmind DLC přinese, tak jako vždy je tu opět řada starých známých z prvního dílu. Na všechnu exotiku se můžete podívat v přiložené galerii.

Nové Armor sety včetně zbraní z Warmind expanze.

DLC Warmind bude k dispozici na PC, PS4 a Xbox One 8. května.