Jedna věc, pro kterou je vývojářské studio CD Projekt RED známé, je jeho schopnost vyprávět příběh a Cyberpunk 2077 se formuje jako další příklad odborných znalostí ve vyprávění, včetně faktorů, jako je náboženství, sex a další aspekty ovlivňující příběh hry.

Pawel Sasko, vedoucí Quest designér pro Cyberpunk 2077, potvrdil v polské rozhlasové stanici (Polskie Radio), že tým je odhodlaný nabídnout hluboký  filmový příběhový zážitek pro zralé publikum. 

Mnoho aspektů hry bylo již odhaleno, včetně svobody, kterou budou mít hráči Cyberpunku 2077 k dispozici. Sasko se v rozhovoru pro rozhlasovou stanici zaměřil na samotný příběh a jeho složitost a ochotu dotknout se témat, které jsou jinak tabu.

Uživatel Redditu s přezdívkou TheNeonArcade poskytl stručný přehled některých z nejvýznamnějších částí rozhovoru. Konkrétně Sasko poznamenal, že cílem CD Projekt RED je učinit z Cyberpunk 2077 velmi vyspělý zážitek s velmi poutavým a filmovým vyprávěním. S dostupnými příklady, jako je systém vztahu na jednu noc, nebude mít hra žádný nedostatek sofistikovaných narativních prvků. 

Přečti si  Stellar Blade New Game Plus - nové oblečení, Beta Skilly, vylepšení a další informace

Sasko také řekl, že hra bude nepřetržitě zobrazovat události z více perspektiv, aby se stala šedivějším a trojrozměrnějším zážitkem. To se také hodí k morálním volbám, kde má hráč mnoho prostoru pro navigaci postavy.

Jak vidno, tak CD Projekt RED zužitkuje všechny své dosavadní zkušenosti, které nasbíral se sérií Zaklínač aby vytvořilo další ohromující a přesvědčivý příběh.

Cyberpunk 2077 vychází na PC, PS4 a Xbox One 16. dubna 2020.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno