Zní to trochu, jako by se Hideo Kojima, potažo Kojima Productions a CD Projekt Red domluvili na tom, že v jejich nadcházejících hrách nebudou hráče nutit do střelby, i když ve hrách tato možnost bude.

CD Projekt Red uvádí, že jejich připravovaný mega projekt Cyberpunk 2077 bude mnohem více cílit na stealth akci, než na přímou konfrontaci pomocí zbraní. CD Projekt tak chce dát zřejmě po vzoru Metal Gearu hráčům mnohem více možností, jak jednotlivé situace řešit a spíše nabídnou hřiště s řadou různých řešení od brutálních a rychlých přestřelek až po výše zmíněné tiché dokončení misí.

Přečti si  Star Wars Outlaws obsahuje hratelný Sabacc (karetní hru)

Studio přímo uvádí, že nepřátele nebudou o hráčích častokrát ani vědět, čehož budou moci využít ve svůj prospěch a líčit tak pasti. Dle vývojářů bude tak mít plánování stejnou roli, jako samotná akce. Hráči mají mít ve hře dle CD Projektu naprostou svobodu, podobně, jako tomu bylo právě u Metal Gear her.

Cyberpunk 2077 je nyní ve vývoji pro PC a blíže nespecifikované konzole s neznámým datem vydání.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno