Zdá se, že BioWare konečně mění engine s dalším Mass Effectem a upouští od Frostbitu ve prospěch nového Unreal Engine 5.

Několik hlavních zpráv za posledních několik let hovořilo o problémech vnitřního vývoje BioWare a jejich špatných hrách, a téměř všechny zprávy se jednomyslně shodly na tom, že jedním z největších faktorů, který k tomu přispěl, byl engine. BioWare před časem přijalo interní Frostbite engine od EA vyvinutý v DICE, ale protože tento engine ve skutečnosti není vhodný pro vývoj RPG, způsobil více než jen několik problémů.

S další hrou Mass Effect se však zdá, že studio zvolilo jiný přístup. Již dříve bylo oznámeno, že BioWare bude stavět další hru ze sci-fi RPG série na Unreal Engine 5, a to bylo nyní potvrzeno. Brenon Holmes ze společnosti BioWare, který slouží jako producent na příštím Mass Effectu, nedávno sdílel nové pracovní nabídky ve vývojářském týmu hry v BioWare a v tomto procesu odhalil, že pro vývoj nadcházejícího RPG používá Unreal Engine 4/5.

Přečti si  Společnost Sony ruší povinnou aktualizaci s propojením účtu PSN u hry Helldivers 2

Původní  trilogie Mass Effectu byla samozřejmě postavena na Unreal Engine 3, ačkoli Frostbite byl v posledních deseti letech hlavním enginem BioWare. Dragon Age: Inquisition, Mass Effect: Andromeda a Anthem byly postaveny na Frostbite a všechny v důsledku toho čelily mnoha vývojovým problémům. Další Dragon Age údajně také používá Frostbite.

Osobně si nejsem zcela jist tím, že za neúspěchem posledních několika her studia BioWare stojí jen Froistbite Engine, ale o tom až někdy jindy.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno