Před pár dny vydala Sony a studio Santa Monica příběhový trailer, který konečně potvrdil datum vydání nadcházejícího epického akčního dobrodružství God of War.

Ovšem po vydání traileru se ozvalo hned několik fanoušků s tím, že nový trailer naznačuje, že ve hře došlo ke snížení grafiky. Za účelem vyvrácení těchto tvrzení, vystoupil hlavní designér Raf Grassetti, aby vysvětlil, proč některé scény nyní vypadají jinak, než ve dříve uvolněných ukázkách.

Podle Grassettiho tomu tak není, ale souhlasí, že se to tak může některým fanouškům zdát, ovšem jediné věci, které se od předchozích ukázek změnily, jsou směry světla a mlhy.

Na druhou stranu se není co divit, že jsou hráči u svých oblíbených herních sérií opatrní a sledují každý detail, neboť jistě všichni máme ještě v živé paměti, jak vypadali před vydáním a po vydání například některé hry Ubisoftu, či jak dopadla mimika u Mass Effectu: Andromeda.

God of War vychází exkluzivně pro PlayStation 4 20. dubna.

Přečti si  Společnost Take-Two Interactive propustí 5 % zaměstnanců a zruší projekty, aby ušetřila náklady

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno