Během nedávného streamu se vývojáři společnosti Blizzard pracující na hře Diablo 4 zamysleli nad poslední sezónou a naznačili, že se věci nevyvíjejí podle očekávání. Potvrdili, že hra se stala příliš snadnou, a prozradili, že hráči levelují za „poloviční dobu“ ve srovnání s předchozími sezónami, a to i na vyšších úrovních obtížnosti.
Až se v Diablu 4 objeví další sezóna, budou hráči levelovat pomaleji a budou čelit náročnějšímu grindování ve srovnání s aktuální sezónou, která je zaměřena na rozšíření Vessel of Hatred.
V nedávném streamu u táboráku Colin Finer ze společnosti Blizzard prozradil, že se hráči „prokousávají některým obsahem“ příliš rychle, dosahují 60. úrovně a zajišťují si klasifikaci Paragon příliš rychle a s příliš malým úsilím.
V 8. sezóně se hráči setkají s pomalejším levelováním na prvních 25 úrovních nové postavy a s tím, že vzácnější kořist – například legendární předměty – bude mnohem těžší najít.
Zde je celý rozhovor u táboráku se společností Blizzard:
Tým odhalil, že „příliš mnoho“ hráčů si v rekordním čase našlo cestu k nejvyšší obtížnosti hry, což představuje určitou nerovnováhu v hráčské základně.
Z filozofického hlediska opravdu chceme, aby nejtěžší úroveň Tormentu – v tomto případě Torment 4 – byla pro hráče atraktivní, a to pro nás znamená asi 10 % (hráčů).
V současné době se přibližně 50 % hráčů v sezóně Vessel of Hatred dostalo na nejvyšší úroveň obtížnosti. V rámci boje proti tomuto problému Blizzard v nové sezóně přidá nové, náročnější postavy bossů a stávající bossové budou mít své schopnosti posílené na maximum.
Bude však chvíli trvat, než to všechno přijde. Očekává se, že další díl Diabla 4 vyjde až 29. dubna.
Myslíte si, že je Diablo 4 příliš snadné? Dejte nám vědět v komentářích.