Ředitel studia id Software Marty Stratton prozradil, proč byl v nejnovějším traileru na DOOM: The Dark Ages kladen tak velký důraz na příběh, vzhledem k tomu, že série je tradičně známá svým zaměřením na hratelnost. V rozhovoru pro EDGE Stratton prozradil, že se tak stalo proto, že příběhy v novějších hrách DOOM byly poměrně populární.

Stratton hovořil o tom, že navzdory minimálnímu vyprávění příběhu ve hře DOOM z roku 2016, kdy se hlavní hrdina dokonce vydal na cestu a snažil házet audiology z cesty, se hráči nakonec rádi zahloubali do herního lore.

V mnoha rozhovorech si s někým sedneme a jeho první otázka se týká příběhu,“ řekl Stratton. „Na YouTube existují kanály věnované rozboru každého kousku ikonografie. Máme data, která ukazují, že v DOOM Eternal extrémně velké procento lidí, kteří hru procházejí, sleduje cutscény.

Hra DOOM, která nemá příběh, je jen arkádou,“ pokračoval Stratton a vysvětlil, proč je příběh ve hře DOOM: The Dark Ages tak nedílnou součástí hry. „Ano, jsou lidé, kterým se takový zážitek líbí, ale od toho je tu přece tlačítko ‚přeskočit‘.

Přečti si  Steel Hunters vstoupí do předběžného přístupu 2. dubna

Stojí za zmínku, že hra DOOM Eternal kladla mnohem větší důraz na příběh než její předchůdce. Poměrně hodně lore na pozadí bylo rozšířeno nejen prostřednictvím textových lore záznamů a popisů předmětů, ale také prostřednictvím cutscén a rozhovorů.

Nejnovější trailer na hru DOOM: The Dark Ages byl zveřejněn již v lednu během akce Xbox Developer_Direct společnosti Microsoft. Kromě toho, že nám trailer umožnil lépe si hru prohlédnout, odhalil také, že titul vyjde 15. května na PC, PS5 a Xbox Series X/S.

Od vydání traileru odhaluje id Software o chystané střílečce poměrně dost podrobností. Ředitel hry Hugo Martin například prozradil, že DOOM: The Dark Ages bude mít největší prostory, jaké kdy studio vytvořilo.

Navzdory velikosti těchto úrovní však Martin také řekl, že byly navrženy tak, aby hráči nakonec nemuseli strávit „dvě hodiny“ pouhým průzkumem bez akce, která by vše rozbila. Rozsáhlé úrovně také poskytnou hráčům dostatek rozmanitosti při zdolávání démonů.

Přečti si  Nový trailer k 2. sezóně The Last of Us představuje rozšíření příběhu

Můžete začít v prostoru podobném dungeonu a v druhé polovině úrovně se otevřít do otevřenější části,“ řekl Martin. „Snažíme se, aby měl hráč pocit, že je zde dostatečná rozmanitost.

Martin také prozradil, že se studio rádo vrací k původnímu DOOMu z roku 1993, aby získalo další inspiraci. Přirovnává to k návštěvě malíře v muzeu, který studuje obraz Normana Rockawella.

Je to jako klasické umělecké dílo,“ řekl Martin. „Je to jako když jde malíř do muzea a studuje obraz Normana Rockwella, který už studoval padesátkrát. Pokaždé, když se na něj podíváte, dozvíte se něco nového.“

DOOM: The Dark Ages vychází 13. května na PC, PS5 a Xbox Series X/S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno