Dragon Age: The Veilguard slibuje, jak moc budou mít hráči kontrolu nad tím, jak budou utvářet svého Rooka (Havrana) hlavního hrdiny akčního RPG, od tvorby postavy a vícevrstvých mechanik postupu až po plnohodnotný systém výbavy a další, ale jak moc se to bude týkat členů party?

V článku, který zveřejnil Game Informer, byly odhaleny nové podrobnosti právě o tomto.

Budování pevnějších vztahů s postavami společníků bude klíčovou součástí hry Dragon Age: The Veilguard, což u RPG od BioWare nepřekvapuje, a hráčova rozhodnutí budou určovat, jak se bude měnit Rookova dynamika s každým z jeho spojenců. To bude znázorněno prostřednictvím úrovní vztahů, které bude mít každá postava s Rookem. Úrovně vztahů budou ovlivněny osobními úkoly každého společníka, jeho problémy a dalšími faktory a budou také určovat, jak bude postava s Rookem komunikovat.

Přečti si  Analytik tvrdí, že PlayStation v zářijové prezentace odhalí PS5 Pro

Klíčové jsou vztahy, a to nejen romantické, ale i přátelské,“ říká ředitelka hry Corinne Buscheová. „Chtěli jsme se opřít nejen o vztahy, které mají postavy s vámi, ale i o vztahy, které mají mezi sebou. Je to nalezená rodina a nakonec si musí věřit, že si všichni navzájem kryjí záda.

A posilování vztahů Havrana s jejich společníky bude mít samozřejmě nejen příběhové, ale i mechanické výsledky.

Pokaždé, když se postavě zvýší úroveň vztahů, získá dovednostní body, které budete moci využít ve stromu dovedností, který nebude tak rozsáhlý a komplexní jako stromy Rooka, ale přesto vám umožní investovat do různých možností přizpůsobení. Společníci budou mít navíc každý přístup k celkem pěti schopnostem, ale každá postava si bude moci vybavit vždy jen tři z nich.

Přečti si  EA Sports FC 25 odstraní smlouvy a zmírní požadavky na evoluci

Dragon Age: The Veilguard vyjde letos na podzim pro PS5, Xbox řady X/S a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno