Capcom dělá hodně pro zajištění toho, aby hráči byli ponořeni do Dragon’s Dogma 2, jak je vidět na omezeních rychlého cestování. K tomu se dále přidává potvrzení, že zde nejsou žádné nástěnky s úkoly, na rozdíl od originálu, který měl nástěnky pro úkoly.

Podle finálního náhledu IGN pro akční RPG neuvidíte ani NPC se značkami, které vás informují o úkolech. Místo toho se na vás obrátí, pokud se něco objeví. I ikon označujících body zájmu na mapě je minimum. Budete mít také spoustu zpětné vazby od pěšců, pokud zde bude něco pozoruhodného, ​​například cesta k prozkoumání.

Pokud používáte pěšce patřícího někomu jinému a ten už o úkolu ví, můžete mu povolit, aby vás k němu dovedl. Je to fascinující přístup k průzkumu, který vybízí k prozkoumávání světa a přijímání věcí tak, jak přicházejí (režisér Hideaki Itsuno slibuje spoustu vedlejšího obsahu). O to více také pocítíte váhu tohoto jediného úložného slotu.

Přečti si  Bethesda zdánlivě připravuje dva neohlášené Fallout projekty

Dragon’s Dogma 2 vychází 22. března pro PS5, Xbox Series X/S a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno