Apex Legends odstartoval letos velmi nečekaně a téměř okamžitě se stal hitem, který EA společně Respawn Entertainment oslavují avšak jak se zdá, tak tvůrci chtějí ze hry vytěžit mnohem více.

Pokud jde o velké úspěchy tohoto roku, tak Apex Legends je zcela jistě velmi blízko samotnému vrcholu. Hra, která byla vyvinuta studiem stojícím za sérií Titanfall se stala téměř okamžitě hitem a společnost EA se snaží z tohoto úspěchu pochopitelně vytěžit maximum.

Ve své finanční zprávě společnost EA uvedla, že je nyní oficiálně „nejrychleji rostoucí novou hrou EA“, kdy před dvěma měsíci Apex Legends dosáhl více než 50 milionů hráčů. EA dále uvedla, že je v „pokročilých vyjednáváních“, aby uvedla název do nových regionů a platforem, které zahrnují mobilní verze hry a přivedou ji do Číny a Koreje. Mimo to společnost také uvedla, že Apex je hrou, která přivedla působivé množství nových uživatelů na platformu EA a jeho Origin, přičemž téměř 30%“ hráčů je zcela nových. 

Výsledkem je, že tento růst pobídl EA a vývojáře Respawn Entertainment, aby pokračovali v přidávání nových funkcí a režimů, včetně vydání „robustnějšího obsahu Battle Pass”. EA také oznámila, že první podrobnosti o druhé sezóně hry budou zveřejněny na nadcházejícím EA Play během E3 2019.

Přečti si  Destiny 2 - Nové zbraně přicházející v Season Of The Splicer

Apex Legends je nyní k dispozici na PS4, Xbox One a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno