F1 2017 se již pomalu blíží svému termínu vydání 25. srpna na PC, PS4 a Xbox One a kreativní ředitel Lee Mather v chatu oznámil několik zajímavostí.

Ten potvrdil, že hra bude obsahovat podporu pro High Dynamic Range, ale zřejmě pouze na konzolích, což je trochu zklamáním pro PC hráče.

„Herní engine se vyvíjí každý rok a my s ním velmi dobře pracujeme. Čím více ho používáme, tím více ho rozvíjíme a tím pomáháme posunout hru dopředu. Pokud jde o HDR, budeme jej podporovat na konzolách Xbox One S a PS4 Pro stejně jako tak i na Xbox One X.“

Mather dále mluvil o vylepšení režimu kariéry, který najdete v F1 2017.

Zavedení historických monopostů bylo samozřejmě hlavní novinkou, ale je zde spousta dalších změn, které děláme v hlavní hře, zejména v režimu kariéry a šampionátu.
Chtěli jsme vytvořit plnější kariérní režim s hlubším a složitějším prvkem výzkumu a vývoje (R & D) než v loňském roce, kdy jsme měli velmi lineární systém. Nový systém je více podobný zkušenostnímu stromu, který byste viděli v jiných hrách a i zde funguje velmi dobře.
Získáte zdroje, které můžete vynaložit na výzkum a vývoj v nových tréninkových programech, ale letošní aktualizace monopostů nebudou vždy úspěšné, stejně jako v reálném sportu. Proto musíte pečlivě přemýšlet o tom, kam umístíté své body. Například, lépe byste měli pracovat na efektivitě zastávky v boxech než na jiné oblasti vozu? To jsou rozhodnutí, která budete muset provést.
Budete muset také mnohem více pečovat o prvky vozu, jako je vaše převodovka a motor, protože je třeba je měnit během závodního víkendu, a tak získat sílu jako ve skutečném sportu.
Pokud jde o další herní módy, brzy budeme mluvit o mistrovství.

Kariérní smlouvy budou také hlubší.

Ano, udělali jsme nějaké doplňky. Nyní, aby hráči skutečně pomohli porozumět tomu, odkud může přijít jejich další kariérní postup, prezentujeme hráče tak, jak jej každý tým hodnotí v průběhu sezóny. Každý tým má několik kritérií toho, cou pilota hledají.

Na otázku zda existují nějaké plány, aby byla hra kompatibilní se zařízeními virtuální reality Mather řekl, že v tuto chvíli neexistuje žádný konkrétní plán, i když DiRT Rally VR byla hráči velmi dobře přijata. Dále uvedl, že využívání hardware VR je relativně omezené, ale společnost Codemasters bude nadále sledovat dění okolo této technologie. Rovněž neexistují žádné plány přinést hru na Switch, ačkoli kreativní ředitel uvedl, že miluje tuto platformu a strávil hodně času hraním titulů jako Mario Kart 8 Deluxe a Legend of Zelda.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno