Jak si možná vzpomenete, BattleCry Studios bylo původně otevřeno, aby vytvořilo hru pro více hráčů, která by byla zdarma, tedy fre-2-play. Nicméně koncem roku 2015 Bethesda uznala, že se vývoji nevede dobře a tak jsme od té doby o BattleCry neslyšeli.

Teprve nedávno se ukázalo, že studio bylo přejmenováno na studio Bethesda Austin. V okamžiku, kdy byl odhalen Fallout 76, jako online hra, bylo jasné, že ve vývoji sehrálo důležitou roli právě studio Bethesda Austin. Její vývojáři přidali online podporu a prvky do enginu Falloutu 4.

Dnes se tak dozvídáme, že servery Falloutu 76 budou podporovat 24 až 32 hráčů. Hra má nabízet opravdu propracovaný a velmi hluboký crafting, který bude zahrnovat módy, munice, potraviny, vodu, brnění a mnoho dalšího. Hra bude obsahovat prvky survivalu, kdy hráči budou muset jíst a pít, aby zůstali naživu, ovšem to dle informací nemá být příliš náročné.

Mapa, o které hovořil sám Tod Howard bude 4x větší než ve Falloutu 4 a bude rozdělena na 6 různých oblastí, přičemž každá z nich bude mít vlastní bio kulturu. Tyto oblasti také představují pro hráče různé výzvy, pokud jde o hrozby a příšery.

Děj se odehrává pouhých 25 let po dopadu jaderných bomb z Velké války, díky tomu bude Fallout 76 obsahovat mnohem více zmutovaných stvoření, než předchozí tituly a do seznamu spadají dokonce i inteligentní a nepřátelské rostliny, které se v této značce objeví vůbec poprvé, stejně jako frakce inteligentních ghoulů nazvaných The Scorched, kteří mohou používat zbraně.

Nový dynamický meteorologický systém může mít vliv i na hráče, zvláště když se jim připletou do cesty radiační bouře. Technická vylepšení dále zahrnují výrazně zdokonalený model dynamického osvětlení, podpovrchový rozptyl a mnohem složitější animace pro stvoření.

Ve smyslu tradice, Fallout 76 čerpá inspiraci ze západní Virginie, nalezneme tu tak Mothman stejně jako hotel Greenbrier , první americký vládní jaderný bunkr.

Fallout 76 také obsahuje mutaci hráčů, k níž dochází při absorbování dostatečného množství záření. Mutace mohou odemknout určité vlastnosti, podobné starším hrám Fallout, které mají své klady i zápory. Tyto vlastnosti mají vliv i na hratelnost, i když řada z nich je pouze vizuálních. Jsou dočasné, ale mohou být také trvalé a následně, když hráče přestanou bavit léčitelné.

Levelování odemkne další perkové karty, kterých můžete mít aktivováno pouze omezené množství. Tyto karty mohou být také prodávány dalším hráčům, nebo je můžete darovat svým kamarádům ve hře.

Aktivace nukleárních střel je aktivita endgame, která vede k tomu, že se fauna a flóra bombardované oblasti ozáří a tudíž způsobí vyšší level u dropů a materiálů. Spad se bude s časem opět snižovat.

Přečti si  Společnost Sony údajně nutí vývojáře platit za podporu Crossplay

V PvP se vám jistě bude hodit vysoký level, který uplatníte proti agresivním hráčům. I zde vám v komunikaci pomůže hlasový chat či emote.

Vývojáři slibují bezplatné aktualizace a DLC pro další roky. Hra má obsahovat mikrotransakce, které budou pouze kosmetické a navíc kosmetiku bude možné získat i samotným hraním.

Všechny tyto informace nám dávají mnohem lepší představu o tom jaký Fallout 76 vlastně bude, i když je toho ještě dost co nás zajímá, věříme, že nám Bethesda přinese v průběhu E3 a dalších akcí další informace.

Fallout 76 vychází 14. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno