Hlavní programátor Far Cry 6 odhalil, že hra nebude mít na konzolích možnost Ray-Tracingu.
V nedávném rozhovoru pro Wccftech vedoucí programátorka Ubisoftu Stephanie Brenhamová odhalila, že Far Cry 6 nebude mít na konzolích možnosti sledování paprsků. Během rozhovoru prozradila, že hráči na konzolích si nebudou moci užívat špičku v oblasti světelné technologie.
Brenhamová vysvětluje, že s Far Cry 6 na konzolích chce Ubisoft upřednostnit výkon před vizuální věrností. Ubisoft si klade za cíl poskytovat 60 fps v nedotčeném rozlišení 4K, což je určitě citelný krok. Kromě toho chce Ubisoft také poskytovat lepší zkušenosti s konzolemi současné generace v oddělení LOD a vykreslení vzdáleností.
„Ray tracing je funkce pouze pro PC.“ Na konzole bylo naším cílem využít nových hardwarových schopností, optimalizovat výkon zaměřený například na 4K a dosáhnout například 60 FPS, to vše při současném zajištění nových herních funkcí, jako je náš dynamický meteorologický systém, na všech platformách. “
Co dělá toto opomenutí poměrně zajímavým, je skutečnost, že Ubisoft již dříve zahrnul možnosti sledování paprsků do svých předchozích titulů, jako je Watch Dogs Legion. Na světlejší straně bude Far Cry 6 obsahovat další grafické funkce, jako je FidelityFX Super Resolution AMD na PC a další, jako jsou dynamická obnovovací frekvence.
Far Cry 6 vychází pro PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX/S 7. října.