Narativní režisér Far Cry 6, Navid Khavari, odhalil nové metody, které použili pro vyprávění příběhu, zahrnující i cutscény z pohledu třetí osoby.

Nejnovější informace o Far Cry 6 odhalují, že hra bude používat pohledy třetích osob během cutscén, namísto pro sérii typického pohledu první osoby.

I přes předchozí úniky je oznámení Far Cry 6 tím největším, které se uskutečnilo během prezentace Ubisoft Forward. Trailer navíc láká na velmi poutavé prostředí a zajímavé nepřátele.

V rozhovoru pro Press start, narativné ředitel Navid Khavari, sdělil:

Chtěli jsme toto vyprávění povýšit, jak jen to jde, a představili jsme spoustu nových technik, které se ve značce dosud neobjevily. Myslím, že první z nich je, že budeme mít cutscény z pohledu třetí osoby, kde hráč uvidí svou přizpůsobenou postavu, v jakési interakci se všemi ostatními postavami.

Far Cry 6 se zdá být velkým a nákladným projektem Ubisoftu, který se pravděpodobně bude více soustředit na příběh. Khavari dále objasnil, že hra se nemá při vyprávění příběhu spoléhat pouze na své cutscény. Dále popsal, jak bude Yara vypadat a jak Antonův režim ovlivňuje životní prostředí města.

„Far Cry má dynamický otevřený svět, kdy vzhled Yary vypadá jako živá pohlednice, kde se mísí kontrast krásné pohlednice a pevná ruka Antona přinášející značné drama. Potřebovali jsme zajistit, aby tyto dvě věci drželi pohromadě a společně fungovali.“. února 

Far Cry 6 vychází na PS4, PS5 Xbox One a XSX  18. února 2021.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno