Společnost The Coalition nedávno oznámila nejnovější hru ze série Gears of War, Gears of War: E-Day, a ředitelka značky Nicole Fawcetteová a kreativní ředitel Matt Searcy o hře dále hovořili a uvedli, že se hra vrátí k některým hororovějším prvkům původních Gears of War.

Vzhledem k tomu, že Gears of War: E-Day je spíše prequelem série než přímým pokračováním Gears 5, přičemž hra se odehrává čtrnáct let před Emergence Day, Searcy hru označuje za jakýsi „příběh co kdyby“.

Pro nás je to něco jako příběh typu „co kdyby“,“ řekl Searcy v rozhovoru pro IGN. „Co kdyby se země otevřela a vylezly příšery? Ano, odehrává se to na fiktivní, jiné planetě, ale jsou v tom velmi lidské reakce a příběhy, které můžeme vyprávět. Abychom to dokázali, musíme být schopni vyprávět příběh, který působí jako horor.“

Vývojáři se chtějí u hry Gears of War: E-Day vydat spíše hororovou cestou a zároveň zachovat sci-fi kořeny série. Pro hráče, kteří možná neměli možnost hrát původní Gears of War, obsahovala hra spoustu hororově laděných momentů, které se zaměřovaly spíše na ukázku hrůzy invaze hordy Locustů.

Přečti si  The Elder Scrolls 4: Oblivion Remake má obsahovat přepracované blokování, výdrž, lukostřelbu a další

Podívali jsme se zpětně na to, jak se lidé cítili, když hráli Gears of War nebo kterýkoli z dílů Gears – včetně Gears 4,“ řekl Sceary. „Ale když vám lidé vyprávějí, co si pamatují z hraní, jaké věci pro ně vyčnívaly, jaké měli pocity, hodně z toho se týká těchto, tak trochu temných, téměř hororových, děsivých momentů.

Takže jsme v podstatě vzali ten pocit, tu vizi, kterou má každý v hlavě, a řekli jsme si: ‚To je hra, kterou postavíme‘. Postavíme tu hru se všemi dovednostmi, které jsme se naučili, se všemi technologiemi, které jsme vybudovali, a tak nějak na to půjdeme tvrdě,“ pokračoval. „Takže rozhodně je součástí příběhu znovuzavedení kobylky do hry Gears jako děsivé příšery ze země, která se vynoří. A pak si uvědomíte, jak to pokračuje, že to nejsou jen příšery, je tu armáda a je větší, než si kdokoli myslí.

Přečti si  Trailer na hru Atomfall přibližuje premisu, design světa, prvky přežití a další informace

Sceary a Fawcette dále hovořili o tom, jak může studio využít současnou technologii Unreal Engine 5, aby díky vyšší úrovni věrnosti oživilo své vize děsivých momentů hry Gears of War.

„Díky Unreal Engine 5 nyní můžeme kobylky zobrazit s takovou vizuální věrností, která je věrohodná jako děsivá stvoření z podzemí,“ řekla Fawcette. „A tak, jak jste viděli v traileru, se opravdu tak trochu opíráme o ty hororové vibrace, jak si je fanoušci pamatují a jak se posunula doba. To, co bylo děsivé v roce 2006, je úplně jiné než v roce 2024. Je tam takové to prostě zdvojení toho, jak si to lidé pamatují, jak to cítí.

O víkendu představená hra Gears of War: E-Day postaví hráče do role klasických hrdinů série Marcuse Fenixe a Doma Santiaga. Hra postaví hráče proti hordě Locustů.

Hra Gears of War: E-Day zatím nemá datum vydání. Hra se chystá na PC a Xbox řady X/S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno