Režim vysokého kontrastu, rozsáhlejší přemapování ovladače, asistence navigace a další funkce jsou budou součástí funkce usnadnění přístupu +60.

SIE Santa Monica sice zatím neposkytlo datum vydání God of War Ragnarok, ale na oslavu Global Accessibility Awareness Day však společnost Sony podrobně popsala všechny funkce přístupnosti, které se do akčního dobrodružného titulu dostanou. Je jich celkem přes 60, přičemž mnohé, jako Auto Sprint, Always on Reticle, Aim Style, Block Style a tak dále jsou přeneseny z PC verze God of War (2018).

Vylepšena byla také velikost titulků novým měřítkem a možností extra velké velikosti textu. Barvy titulků lze také upravit podle toho, kdo mluví, a vybrat si budete moci celkem ze sedmi barev. Jména hovořících postav bude možné nyní skrýt nebo zobrazit nezávisle na velikosti textu uživatelského rozhraní. Mezi novější funkce patří rozostření pozadí titulků; ukazatel směru, který vám řekne, odkud vycházejí určité zvuky(což pomáhá s hádankami, které používají zvukové podněty); a velikost ikony odpovídající velikosti textu.

Přečti si  NieR:Automata The End of YoRHa Edition přichází na Nintendo Switch

Assist funkce zahrnují Navigation Assist, který nasměruje vaši kameru  k dalšímu cíli kompasu, a Travel Assistance, která automatizuje skákání a další na základě stisknutého směru.Přemapování ovladače bylo také přepracováno tak, aby nabídlo řadu přednastavených rozvržení, alternativní konfigurace pro složité akce a zkratky na dotykové podložce pro Navigation Assist, Quick Turn a Spartan Rage.

Pokud by to nestačilo, je tu také režim vysokého kontrastu pro nanášení barev na objekty, nepřátele a postavy ve hře, aby byly lépe vidět na pozadí (s možností desaturovat i pozadí). Podívejte se na obrázky níže, kde jsou některé funkce vidět v akci.

God of War Ragnarok je aktuálně ve vývoji pro PS4 a PS5. 

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno