O tom, že Hideo Kojima patří mezi největší herní vývojáře a inovátory, nemůže být nejmenších pochyb, však kdo jiný vás kdy přinutil přepojit gamepad do jiného vstupu, abyste mohli porazit Psycho Mantise v Metal Gear Solid z roku 98?

A právě Hideova genialita stojí také za skvělým a přitom neuvěřitelně tajemným marketingem k Death Stranding, kde si s fanoušky doslova hraje. I přes řadu vydaných trailerů a jedné ukázce ze hry, nemá nikdo ani ponětí o čem vlastně jeho nejočekávanější titul bude, natožpak kdy vyjde.

Hideo Kojima vysvětlil nedostatek informací o hře v rozhovoru pro G1Brazil, kde uvedl, že nechává stopy pro hráče, které mohou najít a jakmile hra vyjde, tak všichni budou mít všechny odpovědi. Nicméně Kojima nemá před vydáním hry nejmenší zájem dávat hráčům jasné odpovědi.

Přečti si  Pro Starfield budou dle Todda Howarda brzy oznámeny některé opravdu dobré aktualizace

Hideo má rád, když fanoušci mají prostor pro spekulace, vymýšlení´si a mohou o jeho hře vášnivě diskutovat. „Lidé jsou spojeni s internetem, diskutují a všichni to pozorujeme. A to je moje naděje, to je moje přání. Nechte tyto lidi diskutovat. V dnešní době jsou všechny odpovědi předem venku. Vyhledáváte a hledáte informace. Pro mě je však zajímavější, když si lidé mohou představovat.

Hideo Kojima ukázal hru různým vývojářům a vydavatelům v nejen herním průmyslu a podle Joe Penny, není Death Stranding jako nic, co kdy viděl.

Death Stranding je nyní ve vývoji exkluzivně pro PlayStation 4 a PlayStation 4 Pro s dosud neoznámeným termínem vydání.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno