Jeho odchod následuje po nedávných zprávách o tom, že projekt byl uložen „k ledu“ uprostřed propouštění v Naughty Dog.
Zdá se, že pokusy Naughty Dog vytvořit živou multiplayerovou hru zasazenou do univerza Last of Us nefungují příliš dobře. Nedávné zprávy tvrdily, že vývoj samostatného multiplayerového projektu The Last of Us byl uložen „k ledu“, což zase následovalo po zprávách ze začátku roku, že vývojový tým projektu byl po interním přehodnocení ze strany Sony zmenšen.
Nyní se zdá, že klíčoví členové tohoto týmu také opouštějí studio. Jak si všiml uživatel Twitteru @Joanastic, Anders Howard, který byl hlavním designérem monetizace ve hře Last of Us pro více hráčů – opustil Naughty Dog. Nedávná aktualizace jeho profilu na LinkedIn potvrzuje, že odešel v září.
Howard se připojil k Naughty Dog v listopadu loňského roku, předtím strávil téměř osm let v Epic Games, kde pracoval na Fortnite.
Nedávno bylo oznámeno, že Naughty Dog propustí nejméně 25 smluvních zaměstnanců svého QA týmu, pravděpodobně kvůli stavu multiplayerové hry Last of Us.