Generální ředitel EA Andrew Wilson během čtvrtletního rozhovoru o výdělcích hovořil o tom, že hry pro jednoho hráče jsou nedílnou součástí podnikání EA.

Během čtvrtletního finančního konferenčního hovoru EA odhalilo, že věří, že hry pro jednoho hráče jsou důležitou součástí nabídky společnosti, uvádí Twinfinite.

Generální ředitel EA Andrew Wilson hovořil o tom, jak jsou hry pro jednoho hráče důležitou součástí strategie společnosti, která má pomoci rozšířit její síť a zlepšit čas, který hráči tráví u her EA.

Způsob, jakým o tom přemýšlíme, je ve skutečnosti méně o tom, kterou hru, ale spíše o motivaci, kterou tyto hry naplňují,” řekl Wilson. „Takže víme, že naši hráči mají tyto základní motivace, inspiraci, únik, soutěž o sociální spojení, sebezdokonalování a tvorbu. Tyto věci, které nás spojují jako hráče her a vytváření světů a stavění postav a vyprávění příběhů, jsou pro naplnění některých z těchto motivací opravdu důležité.

Přečti si  Podívejte se na trailer fanouškovského remaku Bully v Unreal Engine 5

Navzdory tomu, že hry pro jednoho hráče jsou pro strategie EA důležité, společnost se stále plánuje zaměřit na hry s živými službami. Finanční ředitel EA Chris Suh uvádí, že hry s živými službami stále tvoří většinu příjmů EA.

Zde Andrew to vysvětlil dobře, ale když přemýšlíme o dopadu modelu na finanční dopady, první věc, kterou je třeba mít vždy na paměti, je, že služby Live stále zahrnují, po 12 měsících, více než 70 % našeho podnikání. A to byl osvědčený, velmi spolehlivý, vysoce se opakující zdroj příjmů, který bude i nadále hlavním motorem našeho dlouhodobého zisku a ztráty,“ řekl Suh.

A tak v průběhu času budeme pokračovat v investicích… náš dlouhodobý růst bude i nadále investovat do pokračujícího, stabilního výkonu našeho podnikání v oblasti Live Services a na této cestě dojde k určitým investicím.

Přečti si  Warhammer 40K: Darktide odloženo na 30. listopadu

Společnost EA se v minulosti dostala pod palbu hráčů i kritiků, protože zlehčovala roli, kterou v tomto odvětví sehrály hry pro jednoho hráče. Na nějakou dobu se společnost začala silně zaměřovat jen na své nabídky pro více hráčů, pravděpodobně kvůli lepším šancím na opakující se zdroje příjmů.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno