Vývojář Hitman IO Interactive oznámil loni v listopadu, že jejich dalším projektem bude 007, příběh o původu ikonického špiona Jamese Bonda.

V nedávném rozhovoru s IGN IO Interactive vrhlo více světla na to, jak vytvářejí příběh hry, a co je nejdůležitější, jak formuje svůj vlastní pohled na 007. 

V epizodě IGN Unfiltered mluvil generální ředitel IO Hakan Abrak s Ryanem McCaffreyem a potvrdil, že jeho Bond je stoprocentně originální a nebude tedy používat žádné existující filmové podoby. Studio také čerpá inspiraci z celé Bondovy historie, od knih až po filmy, k vytvoření zcela nového příběhu, který není upoután na existující příběhy. Tento přístup hovoří o touze týmu vytvořit vlastní verzi Bonda, což je podle Abrakových slov „Bond pro herní průmysl“.

Přečti si  Upoutávka na Stellar Blade nabízí efektní přehlídku Beta dovedností Eve

James Bond je novou IP IO Interactiver od doby, kdy se stalo zcela nezávislým. Značku 007 očividně studio nebere na lehkou váhu, čemuž naznačuje také téměř dvojnásobný počet zaměstnanců.  Abrak také uvedl, že jejich příběh 007 by se mohl snadno proměnit v herní trilogii. Ať už jejich titul Jamese Bonda skončí jako jedna hra nebo několik her, musí být fanoušci tohoto populárního agenta nadšeni tím, jak je k titulu přistupováno.

Jsou některé mechaniky ze série Hitman, které byste rádi viděli v nové hře s Jamesem Bondem? Pokud ano, dejte nám to vědět v komentáři.

Projekt 007 je nyní vyvíjen na konzole a PC. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno