Nové nezávislé studio se sídlem v Montrealu podporuje společnost Sony.

Bývalá šéfka Stadia Games and Entertainment Jade Raymondová založila v Montrealu nové nezávislé studio s názvem Haven Studios. Podporuje ji společnost Sony Interactive Entertainment a v současné době pracuje na originální IP pro PlayStation. Raymondová na blogu PlayStation uvádí, že studio se skládá z „mnoha talentovaných vývojářů her, se kterými jsem roky pracovala (a miluji je!)“, Kteří se snaží „znovu zaměřit na HRY v místě, kde můžeme pracovat bez překážek. “

“Chceme vytvořit světy, kam mohou hráči uniknout, bavit se, vyjádřit se a najít komunitu. Chceme vložit svoji vášeň do projektu. Chceme udělat něco úžasného, co budou moci lidé prožít. Protože věříme v sílu her, která přináší radost do života lidí. A Sony také. Jejich závazek k dokonalosti je nepřekonatelný. Proto jsem nemohla být šťastnější za jejich podporu”

Další podrobnosti o neohlášené IP studia nebyly poskytnuty.

Přečti si  Nová postava Valkyrie ze sezóny 9, Apex Legends, má spoustu schopností

V rozhovoru pro GamesIndustry.biz Raymondová uvedla, že že podpora společnosti Sony umožnila „Plnou svobodu posouvat hranice s podporou vydavatele, který hluboce rozumí tvůrčímu procesu vytváření her a je známý výjimečnou kvalitou a přístupem k hráči.”

Prezident Sony Worldwide Studios Hermen Hulst uvedl, že společnost byla „hrdá na to, že podporuje a investuje do Haven a jeho budoucnosti. Rozumíme výzvám a přínosům budování kreativních týmů od základu, stejně jako Jade s bohatými zkušenostmi, které pomáhají mnoha největším franšízám v herním světě. Jsme si jisti a nadšení pro jasnou budoucnost Haven Studios a jejich prvního projektu, který je v současné době ve vývoji. “

Raymondová je v oboru velmi známá a v roce 2008 byla producentkou Assassin’s Creed ; výkonnou producentkou Assassin’s Creed 2, Watch Dogs a Splinter Cell: Blacklist  a generální ředitelkou Assassin’s Creed Unity a Far Cry 4. V roce 2015 vedla studio EA Motive, které se podílelo na vývoji hry Star Wars Battlefront 2. V roce 2019 nastoupila do Googlu, aby vedla first party studia Googlu, které společnost minulý měsíc uzavřela.

Přečti si  Vývojáři Halo Infinite mají na toto léto řadu skvělých plánů

Zajímavé je, že Raymondové vstup do tohoto odvětví byl jako programátorka pro Sony, takže by se dalo )říci, že kruh se uzavřel.

Na nejnovější IP adresu Haven Studios je ještě čas, ale měla by dále posílit řadu exkluzivních her. Jakmile se dozvíme více, budeme vás o tom informovat.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno