Devkit konzole PlayStation 5 od japonské společnosti Sony již nějaký ten pátek leží v několika málo herních studiích po celém světě, z nichž některá již pilně pracují na hrách pro nadcházející generaci této konzole. Někteří vývojáři a herní vydavatelé se již nechali slyšet, že kódování na pro PlayStation 5 je velmi snadné a nečiní vývojářům žádné problémy.
V rozhovoru pro GameIndustry.biz se na toto téma vyjádřil Jim Ryan, CEO Sony Interactive Entertainment. Dle jeho slov dostává od herních vývojářů pouze pozitivní odezvu. Hlavním středobodem chvály je kódování, které prý vývojářům nečiní žádné problémy a oni si tak mohou troufnout i na komplikovanější úkony.
Ve stejném interview Ryan oznámil i budoucí plány SIE. Dle Ryana se tržní divize Evropy, Ameriky a Asie spojit do jedné jediné. Tento krok by měl napomoci k bezproblémovému marketingu především v momentu, kdy se na trh dostane již zmiňované PlayStation 5. Sony má také pokračovat v nákupu dalších herních studií a my tak můžeme čekat, že nedávný nákup studia Insomniac nebude v tomto roce poslední.
PlayStation 5 se dle dostupných informací chystá na trh ke konci příštího roku.
Už se těším na NHL na PS5