Série Metal Gear Solid je plná ikonických soubojů s bossy, ale snad žádný nepřekoná boj Naked Snake proti geriatrickému sniperovi The End.

Stejně jako skutečný boj mezi odstřelovači, boj s The End vyžaduje trpělivost, chytrost a trochu štěstí. A mohlo to být mnohem těžší, kdyby Kojima nezmenšil mapu během vývoje Metal Gear Solid 3.

Většina soubojů s bossy v sérii Metal Gear se odehrává v menších arénách, ale boj proti The End se odehrává v mnohem větší oblasti Tselinojarské džungle. To je tak, že jste nuceni skutečně používat odstřelovací pušku s jejím dalekonosným dosahem. V nedávném tweetu však tvůrce série Hideo Kijima uvedl, že původně zamýšlel, aby aréna The End byla mnohem větší.

Ve vláknu, které pojednává o hře, Kojima řekl, že „naplánoval plnohodnotný boj s odstřelovači ve stylu Stephena Huntera na obrovské mapě s více oblastmi, kam by se dalo jít tam a zpět“. Ale po nějakém testování hryJsem zjistil, že je to nevyvážené se souboji s bossy, takže jsem to nakonec zmenšil.

Boje s odstřelovači by měly být zdlouhavé souboje, ale sedět hodiny a čekat, až se někdo objeví na vaší mušce, protože mapa je tak obrovská, rozhodně není tou nejpoutavější hratelností. Dokonce i ve svém zmenšeném stavu může být The End poražen posunem času.

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Mnohem jednodušší taktika je počkat na něj v reálném čase. Pokud si hru uložíte uprostřed boje proti The End a pak počkáte přes týden (alespoň osm celých dní), pak když se vrátíte, zjistíte, že The End zemřel na stáří. Můžete dokonce věci uspěchat úpravou hodin na PlayStationu, i když je to technicky podvádění.

Pokud se však znovu přihlásíte před uplynutím osmi dnů, The End vás přepadne uspávacím prostředkem. Snake se probudí v cele v Graniny Gorki a musí projít celou cestu zpět do boje s bossem The End, který začíná znovu od začátku.

Na jiném místě ve vláknu Twitteru Kojima potvrdil něco, co fanoušci tušili roky. Žebřík, po kterém Snake leze během scény „Snake Eater“ byl dlouhý přesně tak, aby vydržel po celou dobu písně, za předpokladu, že hráč nepřestane lézt.

Přečti si  Assassin’s Creed Mirage dorazí na iOS 6. června

Když už mluvíme o Snake Eater, zpěvačka a herečka Donna Burke potvrdila, že nepracuje na remasterované verzi písně pro pověstný remake Metal Gear Solid 3, ačkoli pracuje na stejnojmenném fanouškovském projektu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno