Ředitel studia Guerrilla Games Jan-Bart van Beek během nedávné přednášky na Develop: Brighton odhalil, že hardware PS4 mohl vést k tomu, že by studio odstranilo létání z Horizon Forbidden Wes. Přednáška se zaměřila na největší výzvy, kterým studio při vývoji hry čelilo, a zejména na to, jak věci ovlivnilo vydání pro více konzolových generací.

„Skoro do poslední chvíle jsme nevěděli, zda můžeme podporovat létání na PlayStation 4,“ řekl van Beek podle GamesIndustry.biz. „Říkali jsme si: ‚Musíme omezit celý rys hry? To udělá takový bordel.“

Studiu se nakonec podařilo zprovoznit mechaniku létání v Horizon Forbidden West na PS4, takže hra si tuto funkci nakonec zachovala, a navíc vyšla na PS4 a PS5 v roce 2022.

Přečti si  Společnost Sony ruší povinnou aktualizaci s propojením účtu PSN u hry Helldivers 2

Angie Smets, současná vedoucí vývojové strategie v PlayStation Studios a dříve ředitelka studia v Guerrilla Games, uvedla, že se tým zpočátku soustředil na verzi hry čistě pro PS5 a druhou polovinu vývojového období strávili vývojem verze pro PS4.

V rané fázi projektu bylo opravdu důležité zaměřit se na PS5 a posunout laťku kvality, přičemž ve druhé polovině bylo opravdu těžké toto dohnat i na PS4,“ řekla.

Technický ředitel Michiel van der Leeuw dále rozvedl některé výzvy, zejména pokud šlo o zvýšení laťky ve vizuální stránce hry na PS5.

Chtěli jsme, abyste na každém snímku obrazovky Horizon viděli rozdíl,“ vysvětlil technický ředitel. „Takže tam byly mraky, vegetace, látka, kůže a my jsme se museli podívat na všechny tyto prvky a zjistit, co můžeme udělat, protože kdybyste měli snímek obrazovky, měli byste vždy poznat, o jakou verzi se jedná.

Přečti si  World of Tanks Blitz oslavuje "Turtle Power" spoluprací s Teenage Mutant Ninja Turtles

Guerrilla Games od svého vydání poměrně dost zapracovalo na podpoře Horizon Forbidden West a hra od té doby získala své DLC Burning Shores, které je dostupné pouze pro PS5 verzi hry.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno